با سلام من در دوران عقد هستم و مهرماه عروسیم هست 

میشه بگید چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم ؟

بنظرتون اگه بهم توهین کرد جوابش بدم؟ الان که مادر شوهرم خیلی مهربونه ولی میترسم اگه دعوامون شد جوابش ندم پرووو بشه ؟

لطفا نظرتان را بگویید 

پاسخ :

سلام

یه کلید بهتون میدم !

طوری رفتار کنید که مادرشوهرتون شما رو از خودش بدونه . شما رو در کنار خودش احساس کنه نه در مقابلش . 

مثلا :

1 - رازدارش باشید .

2 - طوری رفتار نکنید که نشون بدید شما می فهمید و اون نمیفهمه

3 - زیر آب پسرش رو نزنید .

4 - بدون هیچ گونه غروری سعی کنید از تجریباتش استفاده کنید . ازش راهنمایی بگیرید . مثلا اگه قرمه سبزی اون خوشمزه است ، ازش بخواید که به شما هم یاد بده . باور کنید این قدر احساس غرور می کنه که حد نداره . از اون طرف یه اتوبان برای ورود به قلبش براتون باز می کنه . 

والسلام

موفق باشید


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)