سلام

من یه مشکل دارم که میخوام راهنماییم کنید.

من همیشه برای ازدواج تک بسر و تک فرزندا رو رد میکردم اخه خودم دیده بودم که یه اخلاقای خاصی دارن اما از شانس من تقدیر این بود که با یه تک فرزند ازدواج کنم.مشکل من با مادر شوهرمه‏!‏ما خونمون طبقه دوم خونه اوناست و با توجه به علاقه زیادی که به همسرم داره از راه دوستی خیلی تو مسائل زندکی مون دخالت میکنه‏!‏ بدخواه من و همسرم نیست و اتفاقا منو هم دوست داره اما باعث اختلاف تو زندکی مون شده.

حتی تو مسایل جنسی هم دخالت میکنه یه نمونش اینه که شب عروسی میخواست بمونه خونه ما تا به قول خودش مشکلی بود کمک کنه‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏که با کلی حرف و دروغ و التمةس رفته!دیکه خسته شدم از دست همه حتی شوهرم که عرضه نداره!و دو روزه اومدم قهر خونه بابام تلفناش هم جواب نمیدم!١٠بار اومده در خونمون با مامن بابام حرف زده اما من محلش ندادم درسته که خیلى دوسش دارم و اونم همینطور اما دیکه بریدم!نمیدونم جطور رفتار کنم که کسى دخالت نکنه تو زندکیم .


مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)