سلام

خانمی هستم 28 ساله که لیسانس حقوق دارم و هفت ساله که ازدواج کردم . چند وقتی هست که با همسرم مشکل پیدا کردم  و بیشترین مشکلمون هم سر اینه که متاسفانه همسرم بچه دار نمیشه . البته خودش میگه بیا از هم جدا شیم و تو برو ازدواج کن و جوانیت رو به پای من نسوزون ...

برای همینم من چند ماهه ( حدود پنج ماه ) که اومدم خونه بابام تا تنها باشم و با خودم فکر کنم تا بهتر بتونم تصمیم بگیرم و تو این پنج ماه هیچ ارتباطی ( حتی تلفنی ) هم با همسرم نداشتم ...

ولی هر چی بیشتر فکر میکنم کمتر به نتیجه میرسم چون همسرم واقعا مرد خوبیه ( هم از نظر اخلاق هم قیافه و هم از نظر مالی ) و کلا  همه چی اکیه ... و مشکلشم طوریه که با دکتر رفتن و دوا دورمون حل نمیشه ... من واقعا سر دو راهی موندم .

یا باید همسرمو انتخاب کنم و قید بچه داشتن رو بزنم یا باید قید همسر و زندگیم رو بزنم و به خاطر بچه داشتن  یه زندگی جدید شروع کنم که معلوم نیست زندگی جدیدم به خوبی الان باشه یا نه .

در ضمن زخم زبون ها و طعنه و کنایه های بقیه و همچنین این که همه میگن وجود بچه در زندگی و به خصوص برای آیندمون ( مخصوصا دوران پیری و کوری ) واقعا لازمه منو خیلی عذاب میده .

ممنون میشم راهنماییم کنید


مرتبط :

نازایی زن و بی مهری بعضی از مردان

شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

یه خانم کارمند هستم که شوهرم بچه می خواد

خانم ها بعد از بچه دار شدن از عشق شون به شوهر کم میشه ؟

شوهرم تا مادرش اجازه نده نمی خواد بچه دار بشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)