سلام

ما دو ساله که ازدواج کردیم. شوهرم  خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره. یه سال و هم به خاطر شرایط تحصیل من بارداری رو عقب انداختیم.

منم از قبل بهش قول دادم که تابستون امسال برا بچه دار شدن اقدام کنیم.

اما حالا مشکلی که پیش اومده اینه که من به احتمال خیلی زیاد از مهر امسال برا ارشد تو دانشگاه دولتی شهر دیگه ای قبول بشم و با توجه به اینکه تو اون شهر شاغل  هم هستم  و رفت و آمد میکنم. میخواستم بپرسم به نظرتون با این شرایط، دوران بارداری خیلی سخت میشه؟

از همسرم خواستم که یکی دو سال دیگه صبر کنیم اما قبول نمیکنه. من ۲۳ و همسر ۲۶ ساله

ممنون میشم خانومهایی هم که قبلا چنین تجربه ای داشتن راهنماییم کنن


مرتبط :

نازایی زن و بی مهری بعضی از مردان

بین بچه دار شدن و شوهرم یکی رو باید انتخاب کنم

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

یه خانم کارمند هستم که شوهرم بچه می خواد

خانم ها بعد از بچه دار شدن از عشق شون به شوهر کم میشه ؟

شوهرم تا مادرش اجازه نده نمی خواد بچه دار بشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)