سلام

من و شوهرم 4 ساله ازدواج کردیم. 3 سال اول که من دانشجو بودم. الآن هم یک ساله سر کار هستم. شوهرم هم از صبح تا عصر سر کاره. خلاصه اینکه سرمون شلوغه و گاهی حتی درست درمون نمیتونیم کنار هم باشیم.

شوهرم مدتی هست که میگه بچه دار شیم. خودمم بچه ها رو خیلی دوست دارم. اما مشکل اینه که فکر میکنم که چطوری بچه مو بزرگ کنم؟! بالاخره بچه ابتدایی ترین نیاز هاش توسط مادر تأمین میشه بچه آغوش پر مهر پدر و مادر میخواد. آرامش میخواد.

خانواده خودم که شهر دیگه ای هستن و نمیتونن کمکم کنن. از طرفی دوست ندارم که بچه م خونه مادربزرگ بزرگ بشه. چون چند تربیته میشه و هزار تا مشکل دیگه. کارمم نمیتونم کنار بذارم چون واسش چند سال درس خوندم.

خلاصه تو بد شرایطی هستم. نمیدونم چی درسته و چکار باید بکنم؟ از شما کاربرا میخوام که اگه چنین شرایطی رو تجربه کردین و یا با چنین شرایطی بزرگ شدین یا ایده ای چیزی دارین بهم کمک کنید...

ممنون


مرتبط :

نازایی زن و بی مهری بعضی از مردان

بین بچه دار شدن و شوهرم یکی رو باید انتخاب کنم

شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

خانم ها بعد از بچه دار شدن از عشق شون به شوهر کم میشه ؟

شوهرم تا مادرش اجازه نده نمی خواد بچه دار بشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)