سلام به همه دوستان

من الان 32 سالمه 1.5 ساله از ازدواجم میگذره و قبل از اون هم 4 سال آشنایی مون طول کشیده  و زندگی عاشقانه ای با همسرم داریم. 

راستش من علاقه زیادی دارم بچه دار شم ( شاید بیشتر هم به خاطر ترس از بالا رفتن سنم باشه چون تا دو سه سال پیش اصلا این حس علاقه رو نداشتم) اما همسرم کلا با این قضیه مخالقه و نظرش هم اینه که خانم ها بعد  از بچه دار شدن از عشق و علاقه وتوجه به شوهرشون کم میشه آیا واقعا همچین اتفاقی میفته.

لطفا اگه تجربه ای دارین تو این زمینه بهم بگید


مرتبط :

نازایی زن و بی مهری بعضی از مردان

بین بچه دار شدن و شوهرم یکی رو باید انتخاب کنم

شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

یه خانم کارمند هستم که شوهرم بچه می خواد

شوهرم تا مادرش اجازه نده نمی خواد بچه دار بشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)