سلام و درود

ببخشید بنده سؤالی برام پیش آمده بود خواستم نظر دوستان خصوصاً خانم‌های بزرگوار را بدانم.

خواستم بدونم من شرایط ازدواج دارم؟ یا اگر پسری با چنین شرایطی بیاد خواستگاری خانم‌ها چه جوابی می دهند.

من ۲۴ ساله هستم فوق لیسانس رو از دانشگاه سطح بالا کشور گرفتم و الآن دو ساله معلّم قراردادی هستم چون برای دکترا دارم می خونم و مطمئنم قبول میشم. 

حقوقم زیاد نیست ماهی ۴ تا ۵ میلیون. خانه هم دارم. سربازی هم در طرح گذرانده میشه (بنیاد نخبگان، پروژه و ...). از نظر ایمان و اخلاقم و چهره هم خوبم (مشک آن است که خود بوید ... )، دقیقاً بچه مثبتی که می دانید هستم. 

هیچ ارتباطی هم با جنس مخالف نداشتم. فقط ماشین ندارم، سطح خانواده هم متوسط به بالاست، کلاً زندگی من در دو چیز خلاصه شده تا الآن درس خواندن و درس دادن، کتاب خواندن و کتاب نوشتن، تا الآن دو کتاب و سه مقاله هم نوشتم، یک ساز سنتی هم تدریس می‌کنم.

حالا می‌ترسم اگه برم خواستگاری دختری با این شرایط رد بشم، نمی دونم صبر کنم یا اقدام کنم؟ 

ممنون و تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)