سلام

وای خدا چرا ... این نیاز جنسی رو افریدی چرا زن و مرد افریدی  ... بابا من خستم 24 سالمه . به خاطر خواهرم بزرگترم نمیتونم ازدواج کنم.. بابام میگه باید درس تو تموم کنی.. اخه مگه من دخترم؟

بهشون میگم زن میخوام میگن نه درس تو بخون تموم کن... به خدا کارم به خودارضایی کشیده... من دارم هر روز تو خیابانو گناه میکنم ولی بابام میگه درس ..خب باشه دو سال دیگه که فشار جنسیم کمتر بشه بهش قول میدم هیچ وقت ازدواج نکنم...


پیشنهاد :
من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه
من زن میخوام ولی خجالت میکشم به خانوادم بگم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)