سلام

خواهش میکنم جواب بدید خیلی سردرگم شدم . اول از خودم بگم 19 سالمه و از لحاظ قیافه و هیکل خوبم بد نیستم ، وضع مالیمون هم متوسطه ، شغل بابام یه جوریه که به راحتی میتونه برام کار پیدا کنه ، ولی متاسفانه من تو خونه هیچ محبتی از پدر مادرم ندیدم. طوری که هر روز هر روز دعوا هست خونمون . بابا و مامانم از هم متنفرن .

و این باعث شده من از لحاظ روحی و روانی خیلی افت کنم و تازگیا خیلی استرسم بالا رفته ، و از یه طرفم مسائل جنسی خیلی بهم فشار میاره دیگه نمیتونم تحمل کنم .

تصمیم گرفتم با یه دختر ازدواج کنم ولی نمیدونم چطوری به خانوادم بگم چون اصلا با خانوادم راحت نیستم  . راستش دیگه خسته شدم میخوام از این خونه برم . خودمم میدونم سنم کمه برای ازدواج اما باور کنید من بیشتر از سنم میدونم .

خواهش میکنم کمکم کنید

چیکار کنم ؟

ممنون


مرتبط:

چطوری می تونم به خانواده م بفهمونم که عاشق شدم؟

واکنش خانواده تون به معرفی دختری که دوستش دارید چیه؟

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

من زن میخوام میگن نه درست رو تموم کن

زن می خوام ، 18 سالمه و می خوام به پدرم بگم

من زن میخوام ، اینو برای اولین بار چطوری گفتید ؟

چطوری بگم زن می خوام چون اصلا با خانوادم راحت نیستم

به سرم زده که برم و بگم من زن می‌خوام

سرتون رو درد نیارم، زن میخوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)