سلام دوستان

سرتون رو درد نیارم. زن میخوام آقا !

20 سالمه ، ماهی حدودا 2 میلیون درآمد دارم و میخوام امسال برم دانشگاه پیام نور ، تو شهرستان نسبتا بزرگی هستیم. از روابط دوستی و این جور چیزها که آخر عاقبتی نداره اصلا نمیخوام . قبلا با دو تا دختر دوست بودم ، دوست دارم ازدواج کنم و همه عشقم برا همسرم باشه.
و حداقل میدونم از لحاظ احساسی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

خشن نیستم ، نماز روزه ها هم که بجاست ، خواهر برادر هام تحصیل کرده هستن. از تنهایی خسته شدم ، دوستان کمی دارم اما روابط مون عمیقه و با هم بیرون میریم اکثر اوقات. ازدواج کنم به نظرتون ؟ با این وضع دلار و ... ، مامانم که میگه داداشم رو داماد کنه ، منو هم بعدش زن میده ، اما نمیدونم راه دیگه ای هم هست یا نه .

مرتبط:

چطوری می تونم به خانواده م بفهمونم که عاشق شدم؟

واکنش خانواده تون به معرفی دختری که دوستش دارید چیه؟

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

من زن میخوام میگن نه درست رو تموم کن

زن می خوام ، 18 سالمه و می خوام به پدرم بگم

من زن میخوام ، اینو برای اولین بار چطوری گفتید ؟

چطوری بگم زن می خوام چون اصلا با خانوادم راحت نیستم

به سرم زده که برم و بگم من زن می‌خوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)