سلام
من یه دختر زیر سی ساله م. در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم چون خونه خودمون نبودم و اصلا از عوارضش هم اطلاعی نداشتم... تو سن 22 سالگی قضیه رو به مادرم گفتم چون اصرار به ازدواج با فامیل داشت و منم به خاطر اون قضیه از اون ها متنفر بودم ...

متاسفانه بعد از این همه سال متوجه شدم بکارتم آسیب دیده اما نمی تونستم بعد از این همه سال برم و یقه ی آدم شیاد معتاد رو بگیرم که با من چه کردی چون برای آبروی خانواده م می ترسیدم ...

با وجود خواستگارای خوب به هیچ کدوم جواب ندادم اما الان احساس تنهایی دیونه م کرده ولی واقعا نمی دونم باید چکار کنم ... به دو تا از خواستگارای خیلی دور قضیه رو گفتم متاسفانه رفتن ... من نیاز به همسر دارم انقد هم خوب زندگی کردم که هیچ کس ضعفی از زندگیم پیدا نمی کنه تنها امتحان من تو این مورده که فقط به خدا سپردمش ... 

من بسیار قانعم تحصیلات عالیه دارم شاغلم چادری ام و ... اما نمی دونم برای ازدواج باید چکار کنم باید این موضوع رو با کی مطرح کنم ...
لطفا منو راهنمایی کنید


مطالب مرتبط :

چطور خاطره تجاوزی که در کودکی بهم شده رو فراموش کنم؟

اتفاقی که در 6 سالگی برام افتاد باعث شده از پسرها بترسم

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

می خوام از کسی که در کودکی بهم تجاوز کرد انتقام بگیرم

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) قربانیان تجاوز در کودکی و نوجوانی (۱۵ مطلب مشابه)