با سلام خدمت تمام کاربران خانواده برتر

من چند وقته که در جریان کار با دختری آشنا شدم، بعدها فهمیدیم فامیل دور هستیم و خبر نداریم، برخلاف خانواده من که مذهبی هستن خانواده ایشون اعتقاد به خدا و دین و قرآن دارن ولی به مواردی مثل حجاب اهمیت نمیدن.

ولی چون تو مکان های عمومی عرف جامعه رو رعایت میکنن، خانواده ی من عرف رو ازشون دیدن و گفتن میتونه مورد مناسبی برای ازدواج باشه ...، اینم بگم که این دختر تو سن پایین پدرش و از دست داده. بعد از صحبت کردن باهاش با اطلاع خانوادم به موردی برخوردم که شدیدا تاثیر گذاشته. خودش بهم گفت قبلا دوست پسر داشته ولی شدیدا متنفره ازش ...، با توجه به اینکه (متاسفانه) این چیزها تو جامعه باب شده برای من خیلی مهم نبود. تا اینکه ازدواج رو باهاش مطرح کردم. 

اول حرفش این بود که شناخت کافی نداریم، ولی بعد یه مدت گفت پسری که باهاش دوست بوده به اجبار و فریب سعی کرده باهاش زنا بکنه و تا حدی هم پیش رفته تا اینکه کسی وارد میشه و میتونه از دست پسره فرار کنه، با توجه به اینکه فقط یک بار بوده و نذاشته کارش رو بکنه از خودش مطمئن نیست که اتفاق افتاده یا نه ... . 

بعد اون اتفاق هم پسره با تهدید سعی در دفعه های بعد کرده ولی این دختر دیگه به حرفش گوش نداده ، خودش به من می‌گفت فریب خورده و شدیدا پشیمونه و آرزوی مرگ می‌کرد. 

من روی این موارد خیلی حساسم خودمم اهل این چیز ها نیستم ولی با توجه به اینکه دختر پدر نداشته و شاید بشه گفت اشتباهش به خاطر گذشته و نداشتن پشتوانه احساسی، یعنی پدر بوده، دارم خودم و راضی میکنم...، به جز حجاب و این اتفاق بقیه ی شرایط نزدیک به همه. 

زود قضاوت نمیکنم و شاید اگر برای خود من هم شرایطش بود اشتباه میکردم، الان خیلی کم وابستگی وجود داره و به خاطر وابستگی و اینکه چون پشیمونه و برگشته نباید تنهاش گذاشت، نمیخوام پیشنهاد ازدواجم رو پس بگیرم...، ولی غم بزرگی روی شونه هامه، نه میتونم به گذشته بی اهمیت باشم، نه میتونم دل بکنم و نه میتونم تنهاش بذارم ...

میخواستم بدونم به نظر شما این مسئله میتونه بعد ها مشکل ساز بشه یا نه؟، و آیا اطراف تون مورد مشابه دیدین یا نه؟


مطالب مرتبط :

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) قربانیان تجاوز در کودکی و نوجوانی (۱۵ مطلب مشابه)