سلام

دختری هستم 19 ساله، وقتی حدودا 6 ساله بودم یه روز طبق معمول هر سال به خانه یکی از اقوام که نذری داشتن رفتیم، همراه مادر و پدر و برادر بزرگترم. کمی به یاد آوردنش سخته که چطور این اتفاق افتاد اما به هر حال تبدیل به اتفاقی شد که روی زندگیم تاثیر گذار شد. 

همه درگیر نذری پخش کردن بودن به خصوص مادرم و منم چون کمی کنجکاو بودم همه طرف سرگرم بودم تا اینکه یکی از پسرهای اقوام که در واقع مادر بزرگش اون روز نذری میداد پیش من اومد، یک سال از من بزرگتره ... بهم گفت بریم بازی! منم چون شدیدا حوصله م سر رفته بود همراهش رفتم، ای کاش اون لحظه مادرم و پدرم بدون اطلاع من از اون جا نمیرفتن برای پخش کردن نذری. 

خلاصه میگم درسته که اون پسر فقط یک سال ازم بزرگتر بود اما با شیطنت وادارم کرد کارهایی که اون میخواد رو بکنم، خدا خیلی دوسم داشت که اونم بچه بود و چیزی از این مسایل نمیفهمید خیلی! من وقتی بچه بودم خیلی زیاد ساده بودم فقط حس میکردم کارش اشتباهه و خیلی خیلی میترسیدم ...

برای همین بعد مدتی از اتاق بیرون اومدم دقیقا همون لحظه مامانم اینا رسیدن و نمیدونم مامانم چرا دقیقا وقتی این قضیه تموم شده بود و من هنوز توی شوک بودم بهم گفت نزدیک پسرها حتی برای بازی کردن هم نشم ... خیلی ترسیدم و نشد به مامانم بگم تا همین امروز هم فقط تونستم به یکی از دوستام بگم!

اون پسر رو هر چند مدت یه بار توی جمع های خانوادگی میبینم و حتی سعی میکنم نگاهش هم نکنم ، اما خیلی ضایعه ست چون تقریبا از اقوام نزدیک هست نمیتونم حسم رو توصیف کنم وقتی چشمم بهش میافته.

ناراحتی، ترس، عصبانیت، خجالت، تنفر ...، اما چند سالی میشه که متوجه شدم به طور ناخوادگاه از بقیه ی پسرها هم یه ترس عجیب شاید هم گاهی تنفر خاصی دارم!، شاید بگین اون هم بچه بوده اما واقعا توی سن کم تاثیر گذار بود. با اینکه دختری هستم که واقعا حجاب برام مهمه اما گشتن توی مکان هایی که کنارم مرد باشه سخته واسه م، و شدیدا اذیت میشم، اوایل خواستم محل ندم اما اتفاقاتی افتاد که این حس رو در من تشدید کرد.

هیچ وقت نتونستم این حرف ها رو به عزیز ترین افراد زندگیم بگم، اما اینجا واقعا حس امنیت بهم القا کرد ببخشید طولانی شد ...


مطالب مرتبط :

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

می خوام از کسی که در کودکی بهم تجاوز کرد انتقام بگیرم

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) قربانیان تجاوز در کودکی و نوجوانی (۱۵ مطلب مشابه)