سلام

من یه پسر 22 ساله هستم، متاسفانه یا خوشبختانه تا حالا دوست دختر نداشتم ولی در حال حاضر حس خیلی بدی دارم، حس میکنم خیلی بی عرضه ام از اینکه میبینم دوستانم چند تا چند تا دوست دختر دارن یه حس سرزنش و سرافکندگی میاد سراغم و اینکه خب از اون جایی که هر آدمی احتیاج داره  با جنس مخالفش ارتباط داشته باشه تا عواطفش ارضا بشه منم از این قضیه مستثنی نیستم.

احساس میکنم وقتی که ازدواج کنم به مشکل برخورد کنم، اینکه این حس لعنتی همیشه باهام باشه و خدای نکرده به همسرم خیانت کنم تا جبران این تنهایی ها رو بکنم، نمیدونم... 

نمیدونم این تفکرم درسته یا نه، ولی بدجوری درگیرم با خودم و اینکه خداییش هم منزوی نیستم، قیافه و اجتماعی بودنم هم خوبه، فقط نمیدونم چرا از این اتفاقاتی که واسه همه به وفور میافته واسه من مورد  کوچیکش هم اتفاق نمی افته .

خواهشا راهنماییم کنید


مرتبط :

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)