بابا به کی بگم من دوست دختر میخوام

همه چیز که نیاز جنسی نیست من یه دختر برای همدلی و صمیمی بودن و عاشقانه رفتار کردن باهاش و .... میخوام ، یه دختر مثل خودم. من با حیا هستم و احساس میکنم اگه حتی اسلام هم با این رابطه مشکل نداشت من نمیتونستم یه دختر خوب گیر بیارم ( چون هیچ جوری بلد نسیتم با دخترا رابطه برقرار کنم البته امتحان نکردم ولی خودمو میشناسم) .

بابا من یه همزبون میخوام به پسرا هم نمیشه همه چیو گفت و در ضمن روحیه پسرا مثل دخترا لطیف نیست. تو رو خدا کمکم کنید ، من باید چیکار کنم؟

اگه راه حلی به جز دوست دختر سراغ دارید بگید چون دوست دختر هم کار خلاف شرعه و هم من بلد نیستم . چه جوری میشه این حس نیاز رو به روشی درست برطرف کرد؟ ( من فعلا 18 سالمه و اصلا تو شرایطی نیستم که بخوام ازدواج و ... کنم به هیچ عنوان )


مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

پسران، با نیاز عاطفی تون چکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)