سلام به همه دوستان

در چند پست اخیر راجع به نیاز عاطفی دختران صحبت شد، اکنون از پسران خواهشمندم راجع به اینکه چه چیزهایی نیاز عاطفی اون ها رو بر طرف میکنه صحبت کنن .

ممنون از همگی بابت نظرات شون


مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

پسران، با نیاز عاطفی تون چکار میکنید؟

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)