سلام

من یه  مشکلی دارم می خوام ببینم راه حلش چیه

مشکل من خودارضایی هست من 2 سال در گیرش هستم و واقعا از زندگی و درسم جا موندم . من خیلی تلاش کردم ترکش کنم ولی انگاری نمیشه

من اوایل روزی سه بار این کار رو می کردم ولی به مرور زمان فاصله اش رو زیاد کردم ولی الان مشکلم اینه که بعد 30 روز مدام شکست می خورم.من الان برنامم این طوریه که هر روز نماز هام رو سر وقت می خونم و به مدت 40 دقیقه مدام ورزش می کنم و 40 تا هم دراز نشست می زنم و صبحانه و شام هم نمی خورم و فقط ناهار می خورم ولی متاسفانه این کار ها فقط 30 روز یا 20 و خورده ای روز جواب میده من دقیقا بعد از این مدت یه حس افسردگی شدید و تنهایی زیادی میاد سراغم و ارامشم بهم می خوره و شب ها باید با چشم گریون و روحی زخمی بخوابم  واینکه دوست دارم  به سه جنس مخالف خودم محبت کنم  ولی من وقتی در این موقعیت قرار می گریم نهایت 3 روز یا چهار روز دیگه می تونم دوام بیارم ولی بعدش شکست می خورم .

هم کلاسیای مدرسم همش داخله دوران مدرسه بهم می گن بدبخت بیا بهت یه شماره بدیم انقدر از تنهایی و خودارضایی در بیایی همش می گن می تونی از پشت با هاش رابطه برقرار کنی و یا انقدر بمالیش که ارضا بشی اون هم در ارامش ولی من نمی خوام این کار کنم من با اینکه خواهر ندارم و فقط یه برادر دارم ولی می گم فکر کن خودتم خواهر داشتی حاضر بودی یکی بیاد با هاش همچین کاری کنه؟!!!

به این جمله خیلی معتقدم که هر چی برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند به خاطره همین تا حالا حتی دست که چه برسه حتی با یه نامحرمم صحبت نکردم ولی دوستان خیلی دلم می سوزه و دارم  زجر می کشم که هم کلاسیام هزار تا کثافت کاری می کنن و خیلی هم خوشحالن و رتبه ی کنکورشون هم خوب میشه اما من به خاطره این لعنتی رتبم افتضاح میاد و باید بشینم سال دیگه بخونم به خدا دیگه روحم خستست از این همه تلاش ولی بازم شکست گاهی وقتا فکر می کنم می گم نکنه خدا اون بالا نشسته و به من و امثال من می خنده که انقدر داریم هم روحی زجر می کشیم و هم از زندگیمون عقب می افتیم!! حالا به نظرتون من باید چه خاکی به سرم بریزم  این روند 30 روز رو ادامه بدم و شکست بخورم ودر جا بزنم یا برم  خودم رو از این زندگی لعنتی و کسل کننده کلا راحت کنم چون دیگه روحم زخمیه زخمیه و دیگه حتی دوست ندارم برام فردایی باشه بخوام صبحش پاشم و نماز بخونم و اون روز رو شروع کنم


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)