خانواده یک گروه کوچک است که با ازدواج دختر و پسر مجرد یا مرد و زنی که توانایی ازدواج کردن دارند تشکیل می شود و با تولد فرزندان به گروه بزرگتری تبدیل می شود . به افرادی که در خانواده حضور دارند القاب پدر، مادر، دختر و پسر داده می شود .
در خانواده، هر کدام از افراد آن وظیفه ای دارند . معمولا پدر خانواده وظیفه تامین منابع مالی مورد نیاز خانواده را بر عهده میگیرد . مادر خانواده معمولا به تربیت بچه ها و مدیریت خانه و منابع مالی که پدر خانواده فراهم کرده می پردازد . فرزندان هم به صلاح دید پدر و مادر و به منظور ایجاد آمادگی در آنها برای حضور در جامعه، وظایفی به آن ها محول می شود .
خانواده به عنوان اصلی ترین گروه در مجامع انسانی تلقی می شود . خانواده اگر سالم باشد به الطبع جامعه نیز سالم خواهد شد . برای همین دشمنان ما ، سرمایه گذاری زیاد و پیچیده ای برای بر هم زدن نظم موجود در خانواده کرده اند .
آنها اهدافی را دنبال می کنند که وابستگی هر کدام از اعضای خانواده را به یکدیگر کاهش دهند . وقتی بین اعضای خانواده فاصله افتاد ، به فساد کشیدن جامعه کاری بسیار آسان خواهد بود .
حکومت به سهم خود اقداماتی برای حفاظت از کیان خانواده انجام داده و می دهد. ما هم وظیفه داریم برای سالم ماندن جامعه، تلاش کنیم .
خانواده برتر ، وبلاگی است که یکی از اهداف اصلی آن کمک به تشکیل خانواده سالم و حفظ سلامت خانواده است .
در خانواده برتر موضوعات مختلفی مطرح می شود که با مراجعه به صفحه ی موضوعات می توانید آن ها را مشاهده کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واژه نامه (۱۵ مطلب مشابه)