ازدواج واقعه ای است که بین مرد و زن اتفاق می افتد و بعد از آن یک خانواده ایجاد شده ، و به مرد و زنی که ازدواج کرده اند زن و شوهر گفته می شود . ازدواج کردن در جوامع مختلف با توجه به اعتقادات مذهبی و رسوم آن جامعه انجام می شود .
همه کسانی که ازدواج می کنند قصدشان داشتن یک زندگی سالم تر و بهتر است ولی متاسفانه بعضی از متقاضیان ازدواج مسیر غلطی را برای ازدواج کردن انتخاب می کنند . به همین خاطر بعد از ازدواج نه تنها زندگی بهتری نخواهند داشت بلکه آرزو می کنند کاش ازدواج نمی کردند !
ولی کسانی که به دور از احساسات زیاد و عاقلانه همسر خودشان را انتخاب می کنند ممکن است افسوس بخورند که چرا زودتر ازدواج نکردند . بنابراین کیفیت بعد از ازدواج با نحوه ی انتخاب همسر رابطه ی مستقیم و غیر قابل انکاری دارد .
به دلیل اهمیت موضوع انتخاب همسر ، ما در وبلاگ خانواده برتر آموزش هایی برای این موضوع قرار داده ایم و به سوالات دختران و پسران در این زمینه هم پاسخ می دهیم .
در بحث انتخاب همسر ، مطالب زیادی در خانواده برتر وجود دارد که در موضوعات مختلفی طبقه بندی شده اند . در صورتی که روی هر کدام از عبارات زیر کلیک یا اشاره کنید ، مطالبی که در این موضوعات طبقه بندی شده اند برای شما نمایش داده می شود .

مشورت در ازدواج خانم ها

مشورت در ازدواج آقایان

  • رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۱۱۲) ************ در مقابل موضوع بالا ، پسران آماده ازدواج هم سر از کارهای دختری که به خواستگاری اون رفتند یا دختری که قصد خواستگاری کردن از اون رو دارند در نمیارند ، دختران خانواده برتری مثل پسران خانواده برتری رفتار همجنسان خودشون رو تفسیر می کنند . دانلود لیست مطالب موضوع رفتارشناسی دختران در ازدواج ( تا تاریخ 2 فروردین 97 )
  • مسائل جنسی در خواستگاری (۲۹) ********** در این موضوع در مورد این که بحث مسائل جنسی در خواستگاری مطرح بشه یا نشه بحث شده ، ترجیح اینه که بحث بشه ، برای همین در مورد روش های بحث در مورد مسائل جنسی در خواستگاری پست هایی در این موضوع وجود داره . 
  • آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۱۲) ********************** بعضی از مشکلات بزرگ به راحتی قابل پیش بینی شدن هستند و میشه جلوی وقوع مشکلات رو گرفت . تحقیق در ازدواج یکی از موضوعات مهمی هستش که گاهی ازش غفلت میشه . کسانی هستند که بعد از ازدواج دچار مشکلات بزرگی میشن و به خانواده برتر میان و خواهان حل مشکل شون هستند . ریشه ی خیلی از مشکلات و اختلافات زناشویی عدم تحقیق درست در مورد همسر آینده است . فکر می کنم خواهش کردن کافی نباشه ! التماس می کنم قبل از جدی شدن رابطه با روش های درست در مورد همسر آینده تون تحقیق کنید . آموزش های دکتر فرهنگ رو در این موضوع حتما مطالعه بفرمائید . 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واژه نامه (۱۵ مطلب مشابه)