من یه سوال دارم خواهش میکنم راهنمایین کنین
تقریبا یک ماه پیش بود که بعد از خوندن مطالب اینجا تصمیم گرفتم خودارضایی رو ترک کنم هم به خاطر گناهش و هم اینکه خب منکه با خود ارضایی کامل ارضا نمیشم نه از نظر جسمی ونه روحی الان که اینطوری با این حساب در اینده هم با شوهرم نمیتونم ارضا بشم پس رسما شدم چوب دو سر طلا در هرحال تصمیم گرفتم ترک کنم واین یک ماه حس خیلی خوبی داشتم ولیییی 10 روزه که دیگه نمیتونم جلوی خودم بگیرم حتی شده 2 یا 3 بار در روز وقتی هم فکرش به سرم می افته دیگه ولم نمیکنه
کسایی که تجربه این کار داشتن میتونن بگن یه دختر برای ترک این عادت باید چی کار کنه

مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)