سلام دوستان

من الان به لطف خدا 22 روز هست که خودارضایی رو گذاشتم کنار. چیزی که اصلا برام قابل باور نبود که من بتونم ترکش کنم. با اینکه من دخترم و مثل پسرا نیستم که مدام با چشم تحریک بشم و زمینه گناهم فراهم بشه. ولی خب دچارش شده بودم.

بیشتر هم به صورت عادت برام شده بود. یعنی شب ها قبل خواب چون عادت کرده بودم خودم رو با ... تحریک میکردم و بعد هم گناه تا خوابم ببره. یعنی یک عادت خیلی شدید برا خواب. ترکش برام یه رویا شده بود. ولی الان 22 روز هست که سراغش نرفتم.

چند راهکار برای افرادی که قصد ترک این گناه کبیره رو دارن:

1.پی بردن به بزرگی این گناه و پشیمانی.

2.توبه. ولی از نوع واقعی.

مطمئن باش اگه توبه کردی و اشک ریختی و گفتی خدایا غلط کردم کمکم کن دیگه نرم سراغش کمکت میکنه.

3.نماز نماز نماز ...

مطمئن باش اگه نمازت رو سر وقت بخونی با یه کم توجه میتونی به خودت و اون حسی که موقع گناه میاد سراغت غلبه کنی.

من به شخصه هر وقت نمازم رو نمیخوندم بعدش به راحتی مرتکب اون گناه میشدم.

4. عهد بستن با یکی از ائمه علیهم السلام

5. دوستی و طلب کمک از یکی از شهدا به ویژه (شهید ابراهیم هادی )

حتما کتابش رو مطالعه کنید . به نظرم هر کسی این کتاب رو بخونه زندگیش به دو بخش قبل از خوندن این کتاب و بعد از خوندن اون تقسیم میشه.

6. دیدن و خوندن مطالب و کلیپ های انگیزشی در مورد توبه و ترک خودارضایی.

7. تو مواقع بیکاری اگه به مداحی گوش بدید خیلی کمکتون میکنه .مخصوصا مواقعی که دارید با گوشی کار میکنید و زمینه گناه فراهمه.

و....

مطمئن باشید اگه یکی خودش واقعا بخواد میتونه. ، سخته ولی غیر ممکن نیست بخدااا. نزدیک ماه رمضونه رو خودتون کار کنید. میتونید. باور کنید میشه. فقط انگیزه و نفرت از اون گناه رو میخواد. فقط همین.

با امید موفقیت....

دعا کنید من هم بتونم همین جور پاکیم رو حفظ کنم...

در پناه حق


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)