سلام

پسری 25 ساله هستم . یک مدت خ.ا می کردم ولی شدتش زیاد نبود . هر چند روز یک بار . شاید هم هفته یا دو هفته ای یکبار . الان مدت سه ماهه که خ.ا را ترک کردم . قبلا هم خ.ا را ترک کرده بودم در سن 19 سالگی ترک کردم  ولی ترک کردن این بار من تاثیرات عجیبی داشته که فکر می کنم شاید به خاطر این تغییرات در آینده موقع ازدواج که سنم بالای 30 سال برسه در روابط زناشویی به مشکل برخورد کنم ...

در سن بیست سالگی وقتی خ.ا را ترک کردم تقریبا هر دو هفته یکبار در خواب محتلم می شدم و مدام فکر و خیال های جنسی به سرم میومد و سریع هم حالت نعوظ پیدا می کردم با اینکه فیلم و عکس نمی دیدم .

ولی الان که 25 سالگی را دارم رد می کنم بعد از ترک دیگه یک بار هم محتلم نشدم و اصلا فکر و خیال جنسی که سراغم نمیاد که هیچ حتی اگه خودم هم بخوام عمدا خیال پردازی جنسی کنم اصلا حوصله ش را ندارم و اصلا نمی تونم حتی به زور حالت نعوظ پیدا کنم خیال پردازیم را هم نصفه رها می کنم چون خیال پردازی برام جذابیتی نداره . اصلا فکر می کنم اگر همین الان ازدواج هم کنم و با همسر واقعی روبرو بشم هم میل جنسی ندارم .

من با وجود اینکه الان با خانم ها ارتباط بیشتر و خیلی نزدیکتری بعضی مواقع دارم اصلا و ابدا میل جنسیم بیدار نمی شه .

وقتی توی خیابون هم خانم های خیلی بدحجاب را می بینم یا اصلا تحریک نمی شم یا اگه تحریک هم بشم اصلا حالت نعوظ برام اتفاق نمی افته . تنها موقعی که حالت نعوظ دارم همون موقع بیدار شدن از خواب هست و بس .

از طرفی هر کسی که سر راهم قرار می گیره و فکر می کنم برای ازدواج مناسبه به نظرم خیلی گرم مزاج میاد ولی خودم الان که هنوز به 26 نرسیدم اینقدر بی میل هستم دیگه  بالای 30 که بتونم ازدواج کنم قراره چقدر بی میل بشم ...

البته بگم الان خیلی دوست دارم کسی را داشته باشم که باهاش صحبت کنم ولی شور و اشتیاق جنسی ندارم ...


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)