سلام خدمت همه ی اعضای محترم خانواده برتر

در خصوص بحث های پیش آمده درباره موضوع خودارضایی و به طبع مشاهده واکنش هایی مبنی بر عدم اراده به جهت ترک خودارضایی لازم دیدم این پست رو بگذارم تا هم بقیه هم استفاده کنن و هم برای بنده حقیر دعا کنن ان شاء الله 

خدمت تون عرض کنم که بنده خودم دختری هستم که چندین سال (۱۰) سال مبتلا به این گناه بودم در کمال تاسف .بارها و بارها سعی کردم ترک کنم، توبه کردم، از ائمه کمک خواستم از شهدا کمک خواستم نشد که نشد .

گوشیم رو از خودم دور کردم، از اینترنت دور شدم ولی نشد، افکارم رو نمیتونستم کنترل کنم .دیگه واقعا داشتم عذاب زیادی رو متحمل میشدم از یک جایی به پوچی مطلق رسیدم . بگذریم اینارو گفتم که بدونید خودمم مبتلا بودم و حال همه ی اعضا رو درک میکنم.  

اما من روشی رو به لطف خدا پیدا کردم که تونستم با اون اعتیاد شدیدی که داشتم ( ۲ الی ۳ بار در روز ) ترک کنم، اون روش چیزی هست که در اوج ناتوانی و نا آرومی و خستگی و بی پناهی پیدا کردم . 

چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

بله درست خوندین 

من تونستم به لطف و مدد خدا با چله آیت الله حق شناس این گناه رو به طور کامل کنار بگذارم، و الان مدت زیادی هست که پاکِ پاکم و از این پاکی نهایت لذت رو میبرم، به این روش ایمان داشته باشید که جواب میده .  

روش چله زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس داخل گوگل موجود هست با یک سرچ ساده شرایط چله دست تون میاد ، اگر هم سخت تون بود میتونید از کانال تلگرام ایشون استفاده کنید که فوق العاده هست (حالا خودتون میبینید) و نتیجه چله افراد مختلف و زیادی رو میبینید، این آی دی کانال آیت الله حق شناس

@hghshenas110

به عنوان خواهر کوچک همه تون عاجزانه تقاضا میکنم این چله رو به جهت ترک این گناه بگیرید برای بنده حقیر هم دعا کنید 

خیلی از همتون متشکرم 

ان شاء الله حاجت روا 

یا علی مدد


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


مرتبط با زیارت عاشورا:

چطوری از پس خواندن و مراقبه چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس بر بیام؟

تجربه گرفتن چهله زیارت عاشورا آیت الله حق شناس

ختم زیارت عاشورا

چله ترک گناه و چله زیارت عاشورا - مرداد 97



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)