سلام

من 20 سالمه  و 5 سال خودارضایی داشتم ( از اواخر دوم راهنمایی ) و الان 1 ساله که به طور کامل گذاشتمش کنار

فقط اینو بهتون بگم که شاید 1000 بار ترک کردم و دوباره شروع کردم تا آخرین بار در سال پیش و فقط همینو بهتون بگم که ( 100 بار اگر توبه شکستی باز آ )

فقط ماه اول یا شاید چند ماه اول سخته  و بعد از چند ماه به روال عادی زندگی برمیگردید .

و بهترین راهی که دارید اینه که

 اولا هر چیز تجریک کننده رو از خودتون دور کنید ( این مهمترین کاره ) مثلا من خودم از طریق فیلمای مستهجن توی این کثافت افتادم به خاطر دوستان آشغال   

و دوما دست از تنهایی و تنها بودن بردارید من الان خیلی میرم بیرون  

و سوما حجم غذا تون رو کم کنید ( نه خیلی ولی پرخوری نکنید ) چون من خودم آدم پرخوری بودم . همین . امیدوارم هرکسی چه خواسته و چه ناخواسته به این کثافت مبتلا میشه سریع ازش رها بشه . آمین . 


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)