سلام دوستان وقت تون بخیر
به لطف خدا میخوام اتفاقاتی که بعد از ترک خودارضایی برام افتاد رو بهتون بگم .
قطعا شما هم اگه به این اتفاقات خوبی که در انتظارتونه فکر کنین مسیر ترک راحت تر میشه  .  من گوش شیطون کر حدود 5 ماه هستش که پاکم  . الان بعد از گذشت این مدت خیلی اتفاقای خوبی در زندگیم افتاده .
اولین مورد اینکه آثار جسمی بدی که بر روی بدنم و ظاهرم گذاشته بود این گناه ، به لطف خدا خیلی بهبود پیدا کرده .
مثلا گودی و سیاهی چشمام تا حد زیادی خوب شده که میتونم بگم یه مدت دیگه بگذره عادی عادی میشه البته الانم خیلی کم شده به حدی که از دور اصلا معلوم نیست باید خیلی دقت کنی اونم کمی گودی چشمام و سیاهیش معلوم میشه .
یک مورد دیگه اینکه پوستم به خصوص صورتم خیلی شفاف و خوب شده ، یک اتفاق دیگه اینکه قبلا مثلا اصلا دوست نداشتم توی اینه خودمو نگاه کنم یعنی خودمو میدیدم اصلا حالم بد میشد از خودم متنفر شده بودم ، ولی الان از دیدن خودم و تغییری که کردم در آینه میبینم لذت می برم که قطعا انرژی دو چندانی رو برای ادامه مسیر بهم میده .
صورت خیلی پر شده و لپ کردم و صورتم تپل تر شده قبلا خیلی لاغر شده بود صورتم که الان خیلی عالی شده صورتم تو پر شده . وزنم قبلا حدود 66 بودم که الان دیروز خودم رو وزن کردم شده بودم 75 کیلو . علائم چاق شدن داره کم کم در من ظاهر میشه .
یکی از خاله هام خیلی از ما دوره و توی شهر دیگه ست، این عیدی که منو دیده بوده اصلا تعجب کرده بود گفت چقد خوب شدی و چاق شدی ، گفت خوب لپ کردی چی خوردی اینقدر بهت ساخته ؟! یعنی خیلی اطرافیانم هم بهم گفتن .
دوستام بهم گفتن ، قطعا اینا انرژی دو چندانی رو برای ادامه مسیر میده ، حالا از بحث جسمانیش بگذریم دیگه از تاثیرات مثبت ذهنی و روانی که هر چی بگم کم گفتم ، کلا انگاری یک آدم دیگه شدم :) امیدم به زندگی دو چندان شده :)
خلاصه شما هم به اتفاقات خوبی که در انتظارتونه فکر کنین قطعا مسیر ترکتون راحت تر میشه .  قطعا لذتی که بعد از دیدن این تغییرات در خودتون میبینین خیلی ... بیشتر از لذت آنی گناه ... هست ، اصلا قابل مقایسه نیست
این یک لذت همیشگی و عالی ، گناه ... یک لذت آنی و زود گذر ، کدومش به نظرتون خوبه؟امیدوارم حرفام کمکی کرده باشه :)
خلاصه بگم بعد از چند ماه ترک یک مسیر صعودی رو به سمت عادی شدن و عالی شدن چه جسما چه روحا طی می کنین .
علی یارتون
عیدتون مبارک :)
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)