بنام خدا

سلام

خیلی جاها و من جمله اینجا درباره راههای ترک خودارضایی مطالبی نوشته شده که مفید و موثر بوده و ممکنه خیلی ها با انجام اون موارد از این معضل و مشکل عجیب نجات پیدا کرده باشند .

منم میخوام با نوشته مطالبی که جاهای مختلفی خوندم و با نوشته مطالبی در لابلای اون مطالب و در آخر هم نوشتنه مطلبی که جایی نخوندم ولی امتحان خوبی رو پس داده اینجا مینویسم که انشاءالله مفیده فایده باشه .

فقط نباید فراموش کرد که مایع منی توی بدنه مرد جمع میشه و این یه فراینده فطری و خلقتی میباشد و حتی با انجام ندادن خودارضایی و جمع شدن این مایع در بدن در زمانیکه مقدارش زیاد بشه شب هنگام و در موقع خواب با دیدن خواب های تحریک امیز این مایع از بدن خارج میشه و غسل جنابت بر مرد واجب میشه .

اما این دلیلی نداره که بخواهیم این مایع رو با انجام خودارضایی خارج کنیم چون این کار با طبیعت بدن تناقض داره .محتلم شدن توی خواب لذت بخش تر از خودارضایی میباشد که باعث مشکلات گوناگونی مثل گودی و کبودی دور چشم و عصبانی و پرخاشگر شدن و کم حوصله شدن توی انجام کارهای روزانه و خوابیدن طولانی مدت و ضعف در قوای بدنی و امکان پوکی استخوان و ضعیف شدن دندانها و خیلی درد و امراض دیگه ای که ممکنه وجود داشته باشه و من از اونها اطلاعی ندارم .

البته امیدوارم روزی برسه که ازدواج ها راحت تر بشه و موانع ازدواج برطرف بشه و همه بتونن این نیاز رو از طریق همسر خودشون برطرف کنن و هیچ موقع به خود ارضایی گرفتار نشن .

و اما راهکار :

1- نیت حقیقی برای اینکه میخوایم خودارضایی رو ترک کنیم و از صمیم قلب از خداوند مهربان و پیامبر (ص) و چهارده معصوم (ع) کمک بخواهیم که مارا در موفقیت از این گرفتاری کمک کنن .

2- اعتقاد به خدا و پیامبر (ص) و چهارده معصوم (ع) داشته باشیم و حین انجام عمل خودارضایی اونها رو مدنظر داشته باشیم و بدانیم که اونها شاهد و ناظر اعمال ما هستند حتی اگر توی خفا صورت بگیره و اینکه اونها دارن مارو میبینن باعث شرم و حیا توی ما برای انجام ندادن اون عمل توی دقیقه نود فشار جنسی بشه .

3- انجام عبادات هر چقدر که اعتقاد داریم و غسل کردن بعد از جنابت و یا خدای ناکرده انجام خود ارضایی.

4- اعتقاد داشتن به مرگ و قبر و قیامت و باور اینکه از تمام اعمال خوب و بد ما توی این دنیا فیلمبرداری میشه و خدای ناکرده از دیدن اون فیلم ها در زمان قیامت شرمنده و سرافکنده نباشیم .

5- فرستادن روزی 100 صلوات بر محمد (ص) و ال محمد (ص) و یا بیشتر و یا هر تعدادی که در حوصله و توانتون میباشد .

6- ورزش به طور یکنواخت حتی توی خونه و حتی در چند دقیقه و یا حتی پیاده روی به هر مقدار اما به طور مستمر و با پشتکار و با هدف سلامتی بدنی و خلاص شدن از دست اون عمل نامناسب .

7- مشغول به کارو فعالیت شدن و اینکه حتی اگر بیکار هم هستیم روز خود را با انجام کارهای اجتماعی هرچند راحت و در دسترس به انتها برسونیم .

8- چشم پوشی صحنه های تحریک امیزی که متاسفانه هر روز توی جامعه شاهده اون هستیم و اروم اروم ترک کردنه دیدنه فیلم های تحریک امیز و نخواندن و نشنیدن موضوعات تحریک امیز جنسی .

9- نخوردن غذاهایی مثل تخم مرغ - پیاز - خرما - فلفل - موز و غذاهای خیلی چرب و خیلی شیرین که البته خوردن و نخوردن خیلی چیزهای دیگه هم ممکنه باشه که بهتره  از یک دکتر متخصص  جویا بشیم.

10- خوابیدن شب هنگام با معده خالی و خوردن غذای سبک در شب و خالی بودنه مثانه و کلیه و مجاری ادراری از ادرار .

11- عریان نخوابیم و زمانی که واقعا احساس خستگی و خواب الودگی داریم به رخت خواب برویم و مطمین باشیم که سریع به خواب میریم و خودمون رو سرگرم دیدنه تصاویری که معمولا توی موبایل ها و شبکه های مجازی از صحنه های تحریک امیز اشباع شده نمیکنیم .

12- کمتر توی خونه تنها باشیم و بیشتر توی جمع باشیم و حتی الامکان توی جایی بخوابیم که دیگران هم حضور دارن و اگر هم اتاق اختصاصی داریم شرایط تحریک شدن رو توی اونجا تا حده امکان از بین ببریم .

13- هنگام حمام کردن به غیر از زمانه شستشو زیاد به الت خودمون دست نزنیم و خودمون رو تحریک نکنیم و با تمام شدنه زمانه شستشو از حمام خارج شویم و معطل نکنیم .

و...

ممکنه خیلی چیزهای دیگه هم باشه که حتما هم هست و رعایت اونها باعث درمان از این مشکل میشه که من فقط تونستم چیزهایی که خودم جاهای مختلف خوندم و خودم بهش عمل کردم و اعتقاد دارم رو نوشتم .

اما مطلب اخر :

اگر با انجام کارهای بالا دیدید باز نمیتونید به حس شهوت غلبه کنید یه راهکار دیگه هم انجام بدید .

چون معمولا زمانه تحریک شدن بیشتر مواقعی اتفاق میوفته که بدن انسان یا توی فصل گرماست و یا اگر هم توی فصل سرماست توی خونه چون اتاق گرمه این کشش برای انجام خودارضایی و تحریک شدن بیشتر میشه راهش خنک نگه داشتن الت تناسلیه .

یه قالب یخ کوچیک رو توی مشمع فریزر بندازید و در اونو محکم ببندید و روی الت تناسلی خودتون قرار بدید و بذارید چند دقیقه بمونه . اونقدر قرار بدید که احساس خنکی کنید و نه بی حسی . اگر دیدید زیاد خنکیش احساس نمیشه اونو از روی لباس زیر روی الت قرار بدید . خنک بودن الت تناسلی اونو از نعوظ کردن جلوگیری میکنه .

اگر یادتون رفت و خودتون رو مشغول دیدن فیلمهای تحریک امیز کردید که معمولا هم بیشتر زمان های خود ارضایی توی پسران در هنگام دیدن فیلم های تحریک امیز جنسی میباشد و اینکه احساس کردید قدرت شهوت داره به شما در اون لحظه غلبه میکنه همون موقع ازمایش کیسه یخ رو انجام بدید و اصلا در همون حالیکه یخ روی الت تناسلی شما از روی لباس قرار داره مشغول دیدنه فیلم بشین که حداقل فایدش کمتر نعوظ پیدا کردن الت تناسلی و یا اصلا نعوظ نکردن الت تناسلی رو منجر میشه .

ما مردها میدونیم که زمانیکه الت تناسلی ما نعوظ پیدا کنه دوست داریم چه به صورت طبیعی و چه به صورت مصنوعی از بدنمون منی خارج بشه و چند لحظه لذت ببریم .

اما اگر اون لحظات بنا به هر دلیلی از شهوت دور بشیم و یا الت تناسلی ما نعوظ نکنه و یا هنگام نعوظ علاقه ای به خارج شدن منی نداشته باشیم اون احساس زود گذر و اون لذت چند ثانیه ای توی ما فروکش میکنه و اعصاب و روانی به مراتب ارام تر و با ارامش بیشتر رو تجربه میکنیم .

من خودم ازمایش کیسه یخ رو انجام دادم و نتیجه گرفتم . فقط باید به صورت مرتب و برای مدتی که دیگه احساس میکنید دارید خود ارضایی رو ترک میکنید اون ازمایش کیسه یخ رو انجام بدید . فکر کنم قبل از خوردن قرص و داروهای شیمیایی انجام ازمایش کیسه یخ مناسب باشه .

امیدوارم شما هم نتیجه بگیرید و چنانچه با انجام البته همه راه هایی که نوشتم نتیجه نگرفتین باز هم امیدتون رو از دست ندید و دوباره شروع کنید و اگر هم نتیجه گرفتین ممنون میشم برای عاقبت به خیری من و خودتون دعا کنید .

موفق باشین


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)