با سلام خدمت دوستان عزیزم

من دختری 30 ساله هستم که متاسفانه مرتکب گناه خود ارضایی می شدم. این مساله بعد طلاق از نامزدم به خاطر تجربه جنسی که داشتم شدت گرفت. بارها و بارها تصمیم گرفتم ترک کنم ولی نمی شد. نهایت تحملم ده روز بود. اما حالا 35 روز هست که ترک کردم و 5 روز دیگه مونده به 40 روز که میگن دیگه تو این زمان تثبیت میشه. حالا می خواستم تجربمو در اختیارتون بذارم. امیدوارم کمکتون کنه.

من نشستم خودمو تحلیل کردم که چه مواقعی و چرا مرتکب این عمل میشم. به این نتیجه رسیدم که 99 در صد موارد بعد از ظهر اونم بعد ناهار ظهر اتفاق میفته. و چرا؟ چون بعد ناهار می خوام استراحت کنم و چون خسته هستم هیچ کار مفیدی جز پرسه زدن تو اینترنت و شبکه های اجتماعی برام باقی نمی مونه.

کدوم سایت ها و شبکه ها منو تحریک میکرد؟ چت روم ها، اینستاگرام و حتی خود سایت خانواده برتر. پس اولین کاری که کردم این بود که اینستاگرام رو حذف کردم و دور چت روم و خانواده برتر رو خط کشیدم. 

اما باز دیدم گاهی وسوسه میشم. چرا؟ چون موقع استراحتم و قبل خواب به یه سرگرمی نیاز داشتم طوری که منو قانع کنه. تا اینکه تصمیم گرفتم اپلیکیشن طاقچه که توش پر از کتاب هست رو دانلود کنم و شروع کردم به خوندن کتابهای خوب و معروفش که قبلا بهم معرفی شده بود.

از ویدیو کلوپ هم یه عالمه فیلم جدید و خوب ایرانی گرفتم. حالا دیگه اوقات فراغتم اصلا بیکار نبودم. من که تا قبلش از بعد از ظهرها و ترس به گناه افتادن وحشت داشتم حالا حتی لحظه شماری می کنم که اون موقع برسه و ادامه کتاب مورد علاقمو بخونم یا فلان فیلم ببینم. تا چشم باز کردم دیدم 35 روز گذشته و من مرتکب گناه نشدم.

تو این مدت اتفاقات خیلی خوبی برام افتاد و زندگیم رنگ و بوی بهتری گرفته به خودش. از نظر شخصیتی و اعتماد بنفس و سلامتی تو شرایط خیلی زیاد بهتری قرار دارم. امیدوارم شما هم با این روش بتونین مشکلتون رو حل کنین.

التماس دعا.


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)