ﺳﻼﻡ

ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺘﻢ ، ﻣﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﯿﺴﺖ ﺳﺎﻟﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﻢ ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﭼﺸﻢ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺭﺿﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﺎﺭ ﺑﺪﯾﻪ ﻭﻟﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻓﻘﻂ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﯽﺀ ﺧﻮﺩ ﺍﺭﺿﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﺶ ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﻡ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﻵﻥ ﯾﮑﺴﺎﻟﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﻭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺯ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻡ ﺣﺘﯽ ﻣﻮﺯﯾﮏ ﻭﯾﺪﯾﻮ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺭﻭ ﮐﻼ ﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺗﺤﺮﯾﮑﻢ ﻣﯽ ﺷﺪ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻡ.

ﺍﻵﻧﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﻭﺭﺯﺵ ﻭ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺸﺎﺭ ﺟﻨﺴﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺗﻮﺍﻥ ﺟﻨﺴﯿﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻓﺮﻭﮐﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﭼﺎﺭ ﻭﺳﻮﺍﺱ ﻓﮑﺮﯼ ﺷﺪﻡ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺩﻡ ﺳﺮﺩﯾﻢ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻭﺭ ﻣﯽ ﺭﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﯿﺸﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﻡ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺭﺩ ﮐﻨﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﯾﺨﺘﻪ .

ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ :

۱.ﭼﺮﺍ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻪ ﻗﺎﻋﺪﮔﯿﻢ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯿﻢ ﭘﺎﯾﯿﻨﻪ ﻣﺜﻼ ﺳﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﻗﺎﻋﺪﮔﯿﻢ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺍﯾﻨﻮ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﺮﺷﺤﺎﺗﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻤﻪ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﺴﺘﯿﺪ ؟ ﺍﮔﻪ ﺷﻮﻫﺮﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ؟

۲.ﺁﯾﺎ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﻣﺆﺛﺮﻩ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﺯ ﺟﻨﺴﯽ ؟ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﻋﻼﻗﻪ ﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻣﺤﻠﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺭﺑﻄﯽ ﺑﻪ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺩﺍﺭﻩ ؟ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺁﺩﻡ ﮔﺮﻣﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﻵﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﺩﻡ .

ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﯿﺸﻢ ﺍﮔﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ .


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)