سلام
دوستانی که میگن ما نمیتونیم خود ارضایی رو ترک کنیم . این یه داستانی هست برای شما . منم مثل بعضی ها خود ارضایی میکردم . منم گرم بودم . دیگه خسته بودم . میگفتم خاک بر سرت همه دارن پیشرفت میکنن اون وقت تو داری ... میزنی . هر روز زشت تَر - هر روز عصبی تر هر روز ...
بالاخره یه روز بعد اینکه کلی راه رو رفتم و نشد به مامانم گفتم میخوام برم دکتر . گفت چه دکتری ؟ گفتم خصوصیه . اصرار کرد . منم با خجالت تمام گفتم برای کم شدن شهوتم میخوام برم دکتر مردان !
اول رفتیم دکتر عمومی ، بعد مراجعه به متخصص ، با تجویز داروهایی که نسبتا گرون هم بود
و با مصرف شش ماهه من دیگه از خود ارضایی خلاص شده بودم . تو اون شش ماه که انگار اصلا شهوت نداشتم و البته دو ماه بعد ترک مصرف هم سرد بودم . در کنارش مودم و ماهواره رو جمع کردیم و اینترنت بسته ای میگیریم و ماهواره ایرانی که شبکه های نسیم و .. رو میگیره داریم . 

برنامه ریزی کردم تا سرم شلوغ بشه . حتی برای تفریح خودمم برنامه ریزی دارم تا بیکار نشم . خواستم بگم اگه اولش براتون سخته برید این طوری ترک کنید و بعدش اگه یه مدت ازش دور بمونید یه شیرینی تو دلتون هست که دیگه نمیرید سمتش و نیازی به دارو نیست . این روش تضمینی هست . این موضوع برای چندین سال پیش بود

مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)