سلام

یه سوالی داشتم از از کاربران محترم این سایت مخصوصا خانم ها

واقعیتش اینه که من از بچگی توی خانواده ای بزرگ شدم که به دلیل مشکلات مالی ماشین نداشتیم کلا و باالطبع منم تا حالا هیچ وقت پشت ماشین ننشستم تا حالا و خب غرورم هم اجازه نمیداد به فامیلامون مثلا بگم ماشینتون رو سوار شم .

گذشت تا این که من رفتم گواهینامه بگیرم منتها تو آزمون آخرش پیش سرهنگ نتونستم قبول شم به تعداد چهار بار و بعدش تصمیم گرفتم ادامه ندم . البته بیشتر به خاطر این که پول نداشتم ، تا وقتی که خودم ماشین بخرم و کارم داشته باشم که هزینه هاش هم اذیتم نکنه، بعدش میگیرم.

ولی این که نتونستم قبول شم و گواهینامه بگیرم خیلی رو اعصابمه و تا حدودی اعتماد به نفسمو کم کرده ، از طرفی رشتمم یه جوریه که انشاءالله میتونم یه کار خوب داشته باشم و بعدش درآمد و ماشین بخرم اما الان این موضوع خیلی اذیتم می کنه مخصوصا موردایی هم هستن واسه ازدواج ولی این که گواهینامه ندارم باعث میشه از مطرح کردن بحث خواستگاری هم جلو گیری کنم .

نمیدونم واسه دخترا این موضوع چقدر مهمه که همسرشون گواهینامه داشته باشه قبل ازدواج اونم تو شرایطی مثل شرایط من که تو بالا عرض کردم حضورتون.

شما میتونید با یه همچین قضیه ای کنار بیاین؟ ممنون میشم اگه خانم ها جوابمو بدن

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)