سلام

دختری بالای 30 هستم .تحصیل کرده و شاغلم که توی عمرم تا حالا پام رو کج نذاشتم و همه اطرافیان منو به پاکی و نجابت میشناسن در حالی که  واقعا خجالت میکشم خودم رو پاک بدونم .

راستش من یه سال پیش با آقایی آشنا شدم که واقعا معیارهای ایمانی و اخلاقی منو داشت اما خب بخاطر شرایط خانوادگیش از جمله سه برادر معلول و مادری ناشنوا ( کر و لال ) که دو تاش آسایشگاهن و یکیش با مادر ناشنواش زندگی میکنه، و یه خواهر که رفته واسه خودش مجردی زندگی میکنه و هر از چند گاهی بهشون سر میزنه و عملا بار زندگی روی دوش این آقاست.

ایشون خیلی آدم فهمیده و مقیدی هست از اولشم بهم گفت که شرایط من سخته اما من شیفته منش و رفتارش شدم و وقتی حرف علاقه وسط اومد گفت اگر بخوای با من ازدواج کنی باید 4 سال صبر کنی و حالا شاید این وسط خدا خواست و یک ساله اوضاع من جور شد. بلاخره روزها سپری شد و علاقه ما نسبت به هم بیشتر. من در جریان ریز اطلاعات خانوادش بودم اونم همچنین. البته اینم بگم که خانوادم در جریان رابطه ما نبودن.

توی این حدود یه سال خیلی تلاش کرده اما به در بسته خورده و عمده مشکل ما بحث مالی ایشونه. با اینکه شاغل هست واقعا نمیرسونه، وام هم راضی نمیشه بگیره چون میگه با این سودهای بالای 20 درصد نزول هست و حرام و واقعا به این اعتقاد داره نه اینکه بهانه اش باشه چون خودش اهل نماز شب و این برنامه هاست.

میگه باید از راه حلال این هزینه رو جور کنم اونم که فعلا خدا نمیخواد.کمک مالی منم حتی به صورت قرض اصلا قبول نمیکنه. اینم بگم که با توجه به سن من و اینکه پدرم در قید حیات نیست ما یه صیغه سه ماهه خوندیم تا اینکه ارتباطمون حرام نباشه. چون معتقد بود اون دنیا در جواب خدا میتونیم بگیم اگر کاری کردیم محرم هم بودیم نه دوست پسر و دختر نامحرم.

قضیه گذشت تا اینکه یه ماه پیش که من مشهد رفته بودم موقع برگشت دو تا خواستگار خوب پیدا کردم که به مادرم گفتن بعد از ماه صفر زنگ میزنن و من این قضیه رو بهش گفتم و اونم بدون رضایت من صیغه محرمیت رو پس خوند و گفت من مانع ازدواج تو نمیشم هر چند که خودم داغون میشم اما آرزوی من فقط خوشبختیه تو هست و یه مدت 20 روزی سر این قضیه قطع ارتباط بودیم تا به خیال خودش من تصمیم درست بگیرم و آینده ام رو بخاطرش خراب نکنم.

اما من توی همون مدت هم یه خواستگار دیگه رو هم رد کردم. بعد از 20 روز که به هر دومون یه سال گذشت دوباره ارتباطتمون برقرار شد و متاسفانه دیشب دوباره سر همین قضایا علیرغم میل باطنیمون دوباره مجبور به قطع ارتباط شدیم.

حالا سوال من اینه با این علاقه قلبی که به ایشون پیدا کردم چیکار کنم ؟ منتظرش بمونم تا اوضاعش رو براه بشه چون اون از من فرصت 4 ساله خواسته بود و آزادم گذاشته بود که توی این فاصله اگر مورد مناسبی پیش اومد ازدواج کنم و منتظرش نمونم، اما من با این دلبستگی و محرمیتی که داشتیم و با توجه به سن و سالم واقعا نمیتونم به کس دیگه ای فکر کنم چون اون معیارهای اخلاقی و معنوی  که من دنبالش میگشتم همه توی این آقا هست هر چند که اوضاع اقتصادی خوبی نداره.

از همه بدتر میدونم علاقه اون حتی بیشتر از منه و این قطع ارتباط برای اون با شرایطی که داره و نیاز روحی که داره خیلی سختره اما بخاطر عشق خودش راضیه پا رو دل خودش بذاره و به خیال خودش مانع خوشبختی من نشه.

از طرف دیگه واقعا نمیدونم خواستگارهایی رو که میان رو با چه بهونه ای رد کنم.مطمئنم هرکی بیاد میخوام اخلاق و رفتارش رو با اون مقایسه کنم و مطمئنم هیچ کس مثل اون نمیشه برام،اینو نه اینکه عاشقش باشم بگم نه واقعا چیزهایی در این آقا دیدم که در این زمانه واقعا کم یاب و گاها نایابه.

بر فرض محال من اگر با کس دیگه ای ازدواج کنم ، این عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟
دوست ندارم زندگی یکی دیگه رو خراب کنم و با فکر کردن به عشق قبلی خودم به اون خیانت کنم

واقعا سردرگم هستم.

در صورت امکان اگر تجربه ای دارید کمکم کنید


بیشتر بخوانید ... :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

چکار کنم که پسر مورد علاقم دوباره پیشنهاد خواستگاری اومدن رو بده ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

عشق واقعی چیست ؟

فرق عشق و میل جنسی از نظر آقایون چیه؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

چکار کنم که یک سال عشق پاک رو فراموش کنم ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)