خیلی مهمه خواهش میکنم از روی تجربه خودتون یا اون هایی که میشناسید جواب بدید . مردان راحت تر عشق اول شون رو فراموش میکنن یا زن ها ؟

-----------------------------

مطلب پشنهادی مدیر ← جمله، زن ها نمیتونن همزمان عاشق دو نفر باشن، چقدر درسته ؟

در مورد "عشق اول" در پست های زیر بحث شده است ، برای دیدن هر کدام روی آن کلیک یا اشاره کنید  :

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ ( راهکار برای فراموش کردن یک شخص )

حس فوق العاده ی عشق اولم، بازم تکرار میشه ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

چند روزه بسرم زده که به عشق اولم پیغام بدم

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

چگونه بفهمیم که عشق اول یه دختر هستیم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

پسران معتقدن که هیچی عشق اولشون نمیشه ؟

خانم ها می تونن عشق اول رو فراموش کنن ؟

 

بیشتر بخوانید ... :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

چکار کنم که پسر مورد علاقم دوباره پیشنهاد خواستگاری اومدن رو بده ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

عشق واقعی چیست ؟

فرق عشق و میل جنسی از نظر آقایون چیه؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

چکار کنم که یک سال عشق پاک رو فراموش کنم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)