سلام خدمت اعضای محترم وبلا

اول از همه بگم که پسرم و ۲۰ سالمه و یه مدته دغدغه ای برام پیش اومده که میخوام بهم کمک کنید
بنده در بین دوستان خودم و حتی تو همین سایت شاهد بودم که پسرا گفتن هرگز عشق اولشون رو فراموش نمیکنند و هیچ کس نمیتونه جایگزین اون باشه و خودمم از این بابت مطمئنم ولی دخترا چی؟ اونا هم همین طورند؟

بنده به مدت یک سال با خانمی در ارتباط بودم که خیلی همو دوس داشتیم حتی بعضی وقتی احساس میکردم که اون منو خیلی بیشتر دوست داره، من به مدت ۷ ماه دنبال ایشون راه افتادم تا پیشنهادمو قبول کرد و باید بگم که از همون اول عاشق حیای این دختر خانم شدم در این یک سال خیلی چیزا ازش یاد گرفتم دیدم نسبت به زندگی عوض شد و همه چی خیلی خوب داشت پیش میرفت و برای ایندمون نقشه میکشیدیم تا اینکه پدر ایشان فهمیدند .

چون با پدرش خیلی صمیمی بود و خیلی همو دوست داشتن واقعا میدیدم که پدرش خیلی از دستش ناراحته و ازش ناامید شده خلاصه گذشت تا چند روز بی خبر از هم که یهو پدرش بهم زنگ زد و کلی با هم حرف زدیم واقعا آدم فهمیده ای بود و کلی نصیحتم کرد و گفت باید ارتباطتون رو قطع کنید تا وقت خودش و منم دیدم چاره ای جز این نیست و الان حدود بیست روزه ازش بی خبرم .

خیلی نگرانشم خیلی و بیشترین دغدغه م اینه که یه روزی مال من نباشه و تا وقت خودش منو فراموش کنه، من از خودم مطمئنم که هرگز فراموشش نمیکنم و میدونم که زن با مرد فرق داره و الان ترس اینو دارم عاشق یکی دیگه بشه، حالا من ازتون کمک میخوام ( مخصوصا از خانما ها ) که ایا یه زن میتونه دوبار خالصانه عاشق بشه؟ امکانش هست عشق اولش رو فراموش کنه؟ ممنون


مطلب پشنهادی مدیر :

فراموشی عشق اول برای آقایون سخت تره یا خانم ها ؟

جمله، زن ها نمیتونن همزمان عاشق دو نفر باشن، چقدر درسته ؟

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ ( راهکار برای فراموش کردن یک شخص )

حس فوق العاده ی عشق اولم، بازم تکرار میشه ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

چند روزه بسرم زده که به عشق اولم پیغام بدم

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

چگونه بفهمیم که عشق اول یه دختر هستیم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

پسران معتقدن که هیچی عشق اولشون نمیشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)