سلام

از کجا بفهمیم که دختر مورد نظر ( من یه پسرم بخاطر همین درباره دخترا میپرسم پس لطفا اعتراض نکنید ) قبلا عاشق نشده و شکست عشقی تو زندگیش نداشته؟ و عشق اولش هستیم؟

این سوْال خیلی مهمه چون اکثر ادمایی که شکست عشقی خوردن دیگه مثل سابق و بار اول عاشق نمیشن و اعتماد نمیکنن و انگار دلشون با أولیه هست شعار هم ندید این یه واقعیته دختر و پسر هم نداره

من میخوام طرفم عشق اولم باشه منم عشق اولش باشم تا صادقانه و عاشقانه همو دوست داشته باشیم و بهم خیانت نکنیم و متعهدانه ازدواج کنیم تا یه زندگی خوب داشته باشیم .

مطلب پشنهادی مدیر :

فراموشی عشق اول برای آقایون سخت تره یا خانم ها ؟

جمله، زن ها نمیتونن همزمان عاشق دو نفر باشن، چقدر درسته ؟

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ ( راهکار برای فراموش کردن یک شخص )

حس فوق العاده ی عشق اولم، بازم تکرار میشه ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

چند روزه بسرم زده که به عشق اولم پیغام بدم

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

پسران معتقدن که هیچی عشق اولشون نمیشه ؟

خانم ها می تونن عشق اول رو فراموش کنن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)