سلام به همه دوستان

من ترم ۲ دانشگاه هستم و در یکی از تاپ ترین دانشگاه ها و رشته های فنی درس میخونم. ( خدای نکرده حمل بر خودستایی نشه) چند ماهی هست که با دختر خانمی همسن خودم تو یکی از شبکه‌های اجتماعی ( اینستاگرام نه ) آشنا شدم که به نظرم با هم  اشتراکات زیادی داریم٬ من دوست دارم با ایشون بیشتر آشنا شم و خب حضوری ملاقات داشته باشیم تا از اینکه بدرد هم میخوریم مطمئن شم .

ولی خب با اینکه از نوع رفتارش و صحبتاش مطمئنم از من بدش نمیاد ولی خب مطمئن هم نیستم که چه واکنشی به درخواست دوستی نشون میده٬ چون از یه لحاظ آدمی نیست که بخواد الکی با کسی وقت تلف کنه ( منم نیستم و اصلا تا حالا با هیچ دختری رابطه دوستی نداشتم ) و از یه طرف تم های مذهبی هم داره ( منم به مذهب پایبندم ولی هیچکدوم مذهبی تندرو نیستیم).

شرایط منم که مشخصا برای ازدواج مهیا نیست٬ امکان کار تمام وقت با توجه به دانشگاه نیست و از طرفی سربازی هم شده یه مانع دیگه. ولی خب مطمئنم بعد از دانشگاه ( یا حتی حین دانشگاه ) کار خوب پیدا خواهم کرد.

دارم دیوونه میشم٬ از طرفی واقعا دوستش دارم ولی انگار هیچ چیز سر جاش نیست. نه می‌تونم بهش پیشنهاد بدم و نه به هیچ وجه فراموشش کنم٬ می‌ترسم چند سال دیگه تو سر خودم بزنم که چرا شجاعت به خرج ندادم.
دوستان٬ مخصوصا کسایی که تجربه مشابهی داشتید چه دختر و چه پسر٬ راهنمایی کنید.


بیشتر بخوانید ... :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

چکار کنم که پسر مورد علاقم دوباره پیشنهاد خواستگاری اومدن رو بده ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

عشق واقعی چیست ؟

فرق عشق و میل جنسی از نظر آقایون چیه؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

چکار کنم که یک سال عشق پاک رو فراموش کنم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)