با سلام

من 25 سالمه و  مادرزاد بیماری قلبی داشتم که همون بچگی عمل کردم و خوب شدم. الان بعد گذشت 18 سال که به پزشک معالج برا معاینه مراجعه کردم گفت باید عمل بشی و دریچه بذاری.

حالا من با یه دختری در ارتباطم که قرار بود بعد صفر بریم خواستگاری . چون خانوادمم در جریان بودن. حالا این مشکل پیش اومده. به نظرتون چی کار کنم؟ از طرفی دکتر میگه اول باید MRI قلب بدی بعد اون مشخص میشه کی باید عمل شی. از طرفیم بیمارستان که فقط تو تهرانه و اون انجام میده میگه نوبتت حدودا 4 ماه دیگس. حالا چی کار کنم بذارم بعد این که مشکلم حل شد برم خواستگاری یا الان برم نامزد کنم و تو دوران نامزدی عمل کنم.

اصلا نمیدونم خانوادش چه واکنشی نشون بدن بفهمن من باید عمل شم. یا تو دوران نامزدی بفمن چه واکنشی نشون میددن . اینم بگم خود دختر اصرار داره زودتر تکلیفش مشخص بشه. بهش میگم صبر کن بعد عملم بیام خواستگاری ناراحت میشه میگه دوست ندارم تکلیفم مشخص نباشه.

اینم بگم حدودا 5 ماهه بام در ارتباطیم و به قصد ازدواج شروع کردیم.خانوادمم میگن مشکلی نیست الان بریم خواستگاری منتها خانواده اون معلوم نیست قبول کنن. به نظرتون چی کار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)