سلام

به من کمک کنید ببینید طرز تفکرم درسته یا نه ،‌فقط یه شرط وجود داره ؛ از تعارف کردن و رودربایسی داشتن و شعار دادن پرهیز کنید .

درباره عشق
به نظر من عشق وجود نداره ،‌انسان ها فقط برای نیاز هاشون با یکدیگر ازدواج میکنن ،‌ و در طول زندگی بار ها عاشق بقیه میشن ،‌بر فرض مثال من پسری جذاب و پولدار و خوش اخلاق هستم ،‌میرم خواستگاری خانومیو اون خانوم به من جواب مثبت میده ،‌ بعد از یه مدت یه مرد جذاب تَر و پولدار تَر با اخلاقی مشابه در مسیر خانوم من قرار میگیره .
خانوم من تو دلش چی میگه ؟ میگه وای نگاش کن چه جذابه  ؟ و اگه به عقب بر گردیم و اون اقا و من هم زمان از خانوم خواستگاری کنیم ، همسر من به او جواب مثبت میده .ببینید ، بیایید واقعیات رو بپذیریم . 
مثلا شما خانوم خواننده پست، فرد دوست داشتنیت ، فلان بازیگر یا فلان خواننده هستند ،‌انصافا این ها رو بیشتر دوس داری یا شوهرت رو ؟
اگه به عقب برگردیم، به شوهرت جواب مثبت میدی یا اونا ( در صورت خواستگاری اون افراد )
یا در مورد مرد ها ،‌کافیه یک خانوم زیبا تَر ببینند......
نتیجه گیری :
من به شخصه نسبت به همه مردم بد بینم ، مرد و زن هم نداره و جز مادرم به هیچ کس اعتماد ندارم، انسان ها فقط برای ارضای نیاز هاشون ازدواج میکنن ، اگر ادعا میکنند عاشق همسرشون هستن (هستید) پس چرا پس از مرگ همسرشون (همسرتون) به دنبال ازدواج مجدد میرن ؟( میرید )؟انسان ها دنبال بهترین اندو هیچ گاه به همسرشون قانع نمیشن ،‌ فقط مجبورن همسرشون رو بپذیرنوگرنه همیشه حسرت افراد بهتر رو میخورن مخصوصا خانوم ها .
" 💙حامد💙 "
 

مرتبط:

فرق دوست داشتن و عشق واقعی چیه ؟

این احساس من به پسر عمه م عشقه ؟

آیا عشق واقعی وجود داره ؟

عشق چیه ؟ وجود خارجی داره ؟

دوستانم به زور می خوان عاشقم کنن

اصلا عشق به چه دردی می خوره؟

EPA یا مولکول عشق

عشق واقعی چیست ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی در زنان ( برای مردان )

عشق یک هنر است

ویژگی های عشق در زنان

نشانه های عشق واقعی چیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)