با سلام

راستش به عنوان کسی که عاشق شده و عشقش حقیقی بوده خواستم تجربه م رو باهاتون به اشتراک بذارم.

چون متاسفانه خیلی ها بدون این که بفهمن اسم هر احساسی رو عشق میذارن و در نهایت تقاص انتخابات اشتباه شون رو میدن. لطفا نفرمایید تو این اوضاع مملکت عشق کیلو چنده و غیره. این مطلب صرفا برای کمک به افرادی هست که سردرگم هستند و دست به انتخاب های اشتباهی میزنن. خب اما تجربه من ...

آدم ها میتونن عده ی زیادی رو دوست داشته باشن که این دوست داشتن اغلب به خاطر شباهت هاست و گاهی تفاوت ها. ولی دوست داشتن کافی نیست و ممکنه چشم مون رو روی بقیه نبندیم. و به نظرم این جمله که میگه دوست داشتن از عشق برتره و عشق خاموش میشه اشتباهه و اون هوسه نه عشق. اولین چیزی که برای عشق لازمه جاذبه ی جنسیه که اهمیتی نداره طرف خوشگل معمولی یا زشت باشه، مهم اینه که نسبت بهش یه کششی داشته باشی، نه این که بدت بیاد یا بی تفاوت باشی.

ممکنه خوشگل باشه طرف، ولی از فکر رابطه باهاش حس بدی داشته باشی که این برای هر شخص متفاوته. تا این مورد نباشه عشق به وجود نمیاد. یعنی امکان داره عاشق شخصیت طرف بشی ولی تا کشش نباشه هنوز ممکنه به فرد دیگه ای فکر کنی و اینجاست که بعضی ها میان میگن اگه عاشق بشی برات مهم نیست که حتما به عشقت برسی هر جا خوشحال باشه منم خوشحالم. نه در این حالت کشش به اندازه کافی بین شون نبوده.

دومین عامل اینه که احساس رو در طرف مقابل تون ببینین که این به شما اطمینان خاطر میده .

سوم این که با اون فرد تو صحبت احساس راحتی کنین نه رسمی که مجبور باشین خودتون نباشین و نه خیلی راحت و شل و ول که معذب بشین. جوری که بگین من این طرف رو خیلی وقته میشناسم و میتونم بشینم باهاش حرف جدی در مورد مسائل جدی بزنم.

چهارم این که طرف مقابل بتونه با جنبه ی دیگه ی شخصیتش ما رو سر زنده بکنه، لازم نیست حتما بذله گو باشه، مخصوصا در مورد آقایون همین که کمی شیطنت باشه و با شادی و لبخند لحظه های مفرح بسازه و گفتگوی شاد برقرار بشه. 

فرق دوست داشتن و عشق اغلب اینه که طرف مقابل مون یکی از این بعد شخصیتی رو داره و دیگری رو نداره. اینجاست که حسی به وجود  میاد که خیلی با چیزی که قبلا تجربه کردیم متفاوته و دائمیه. و در نهایت به شخصیت خودمون برمیگرده که متهد باشیم و وفادار بمونیم. تا وقتی انسان خودش رو دوست نداشته باشه عاشق کسی نمیشه چون در روابط با بقیه فقط دنبال رفع نیازهاش هست هر چند خودش متوجه نشه.

عشق رو برای همه تون آرزو میکنم


مرتبط:

این احساس من به پسر عمه م عشقه ؟

آیا عشق واقعی وجود داره ؟

عشق چیه ؟ وجود خارجی داره ؟

دوستانم به زور می خوان عاشقم کنن

اصلا عشق به چه دردی می خوره؟

EPA یا مولکول عشق

عشق واقعی چیست ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی در زنان ( برای مردان )

عشق یک هنر است

ویژگی های عشق در زنان

نشانه های عشق واقعی چیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)