زن و شوهر در طی زندگی زناشویی شان اگر عاشقانه همدیگر را دوست داشته باشند همواره به دنبال راهی یا عملی برای ابراز علاقه خود نسبت به همدیگر می گردند . ابراز علاقه زن و شوهر فقط ابراز علاقه زبانی نیست بلکه از راه اعمال ، علاقه خود را ابراز می کنند .

همین طور که برای آقایان مهم است که نیاز مادی و معنوی همسرشان را تامین کنند تا ازاین طریق به همسرشان نشان دهند که عاشقشان هستند ، خانم ها نیز تلاش می کنند با برخی رفتارهایشان مخصوصا با در کنار همسرشان بودن وتلاش برای شاد شدن همسرشان علاقه شان را نسبت به همسرشان نشان دهند .

به طور کلی به زندگیان بنگرید ، زندگی تان را باز بینی کنید اگر از در کنا هم بودن لذت میبرید ، اگر با همدگیرلحظات شادی دارید ، اگر با همدیگر شوخی میکنید و به روی همدگیر میخندید پس شما زندگی توام با آرامش و عشق را دارا می باشد .

زندگی شاد همراه با عشق داشتن نیز بهایی دارد. بهای زندگی عاشقانه فداکاری ومحبت به همدیگر می باشد . تجربه ثابت کرده امکان ندارد زن و شوهر برای شاد شدن همدگیر تلاش کنند ، برای همدیگر فداکاری کنند ولی عاشق همدیگر نباشند.

نکته ای که در پی تجربه ها کسب شده و ثابت شده است:

به شکرانه این نعمت الهی که خداوند به شما ارازنی داشته و همسرتان را امانتی برای شما قرار داده از همسرتان اطاعت کنید و قدردان محبتهاوتلاشهایش برای زندگیتان باشید ، اطاعت کنید و ببینید معجزه ای را که در پی اطاعت شما از همسرتان نهفته است . آقایان با دیدن اینکه شما اقتدارشان را حفظ می کنید و از او اطاعت می کنید ، همسرتان نیز متحول شده و برای زندگیتان بیشتر تلاش می کند این نوع زندگی است که برپایه عشق خواهد بود و لحظه به لحظه آن لذت بخش خواهد بود.

برایتان لباس و آرایش مورد علاقه تان را می پوشد :

امروز از سر کار به خانه آمدید و متوجه شدید همسرتان همانند روزهای گذشته لباس متنوع و همان لباسی که شما علاقه زیادی به پوشیدنش نشان میدادید راهمسرتان به تن کرده ؟ آرایش کرده و به محض شنیدن صدای شما سعی دارد خود را به شما نزدیک کند ؟ اگر پاسختان به این نوع سوالات مثبت است بنابراین مطمئن باشید در قلب همسرتان جای دارید .

آرامش یافتن در کنارتان :
اگر همسرتان علاقه ای نسبت به شما در درونش باشد از همبستر شدن با شما لذت میبرد و برای همبستر شدن با شما علاقه نشان می دهد ، دنبال بهانه ایست برای جای گرفتن در آغوشتان ، اگر در کنار شما به آرامشی میرسد که آن آرامش را در هیچ کجایی ندارد میتوانید مطمئن باشد که شما توانسته اید ستون محکم زندگی اش باشید که به شما تکیه می کند و از در کنار شما بودن به آرامش می رسد .

کارهای شیطنت آمیز انجام می دهد :

بدرقه های عاشقانه شوهر موقع رفتن به بیرون ، یاداشت های عاشقانه کوچک جاسازی شده در کیف و یا جیب همسر و خوش آمدگویی های شیطنت آمیز ، در آغوش کشیدنتان همه نشانه ای از عشق پنهان زنان نسبت به همسرشان می باشد . حضور گرم خانم ها در خانه و ایجاد میحطی گرم و صمیمی برای آرامش یافتن شوهرشان بعد از گذراندن یک روز سخت کاری خود دلیلی بر عشقش نسبت به همسرش می باشد .

از خود گذشتی برای شما و زندگی اش :
زندگی همواره پر است از فرازو نشیب هایی که در طی آن شرایط مالی مان تغیر می کند ، اگر جزو آن دسته آقایانی هستید که همسرتان حال و هوای جیب شما را دارد پس همسرتان به اقتدارتان و شما اهمیت می دهد . یادتان نرود این فداکاری ها بخاطر این است که همسرتان به شما علاقه مند است و برای شما اهمیت می دهد .

احترام گذاشتن به شما و خانواده تان :
واقعیت این است ما اگر کسی را دوست داشته باشیم به او و آشنایان و مخصوصا خانواده آن شخص احترام می گذاریم . اگر همسرتان به شما در جمع های خانوادگی و خلوتتان ارزش قائل است و شما را تخریب نمی کند و احترام خاصی برای شما و خانوادتان قائل است ، این نشان می دهد که شما برایش مهم هستید .


مرتبط:

عشق وجود نداره، چون انسان ها در طول زندگی بارها عاشق میشن

فرق دوست داشتن و عشق واقعی چیه ؟

این احساس من به پسر عمه م عشقه ؟

آیا عشق واقعی وجود داره ؟

عشق چیه ؟ وجود خارجی داره ؟

دوستانم به زور می خوان عاشقم کنن

اصلا عشق به چه دردی می خوره؟

EPA یا مولکول عشق

عشق واقعی چیست ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی در زنان ( برای مردان )

عشق یک هنر است

ویژگی های عشق در زنان

نشانه های عشق واقعی چیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)