سلام
۱۹ سالمه متاهل ، خانه دار ، ترک تحصیل کردم از مقطع راهنمایی .  بیشتر اوقات بیکار و تنها مشکلم سقط مکرر . با این حال زندگی آرومی دارم . همه اینارو گفتم که بهتر راهنمایی کنید .
مشکلی که دارم در واقع بیکاریمه که باعث شده دچار وسواس شدید فکری بشم . دقیقا از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره ( به خصوص که به خاطر نبود همسرم به دلیل کارش بیشتر اوقات نیست شاید در هفته دو روز باشه ) . حالا شدیدا به فکر اینم که یه فعالیتی داشته باشم .
(دلیل اینکه گفتم سابقه سقط مکرر این بود که یه عده عزیزان نگن بهترین کار برای زن تربیت بچه ست) به دلیل محدودیت های محیطم دستم باز نیست . به خیاطی فکر کردم و براش هزینه کنار گذاشتم ولی صرف علاقه که پیشرفت نمیکنم . هر چی دو دو تا کردم دیدم در واقع من حفظیاتم خوبه و کارای هنری رو با اینکه میتونم از پسش بربیام ولی زیاد جالب نیست برام . در واقع من به روانشناسی و اجتماع خیلی علاقمندم . به نظرتون ادامه تحصیل از راه دور خوبه برام ؟ 

یعنی من وقتم کاملا ازاده و سردرگمم . ۲۴ ساعتم به جز تایم خوابم آهنگه و فکر و خیال الکی . با توجه به اینکه تو محیط روستام ، ولی میخوام برا اون چه که میخوام بجنگم ... به نظرم تو هر شرایطی میشه فقط کافیه بخوای ؟
اعتماد به نفسم کاملا اومده پایین . چون فکر میکنم در واقع هیچ چی نیستم و به هیچ دردی نمیخورم . مطالب روانشناسی که میخونم رو تو زندگی خودم پیاده میکنم ... و با همسرم عالی هستیم.
ادامه تحصیل به نظرتون می ارزه ؟

مرتبط:

دخترم، دو دلم که ادامه تحصیل بدم یا ترک تحصیل کنم؟

بعد از چند سال ترک تحصیل ، الان دوباره میخوام ادامه تحصیل بدم

می خوام ترک تحصیل بکنم

ادامه تحصیل شانس ازدواج یک دختر رو کم می کنه یا زیاد ؟

تحصیلات بالای دخترها یه مانع برای ازدواجشون حساب میشه ؟

انگیزه ی دخترانی که ادامه تحصیل رو به ازدواج ترجیح میدن چیه ؟

دختر تحصیل کرده ای هست که خونه داری رو ترجیح بده ؟

بحث در مورد تحصیلات خانم ها و آثار آن در جامعه


مرتبط با احساس پوچی:

آیا حس پوچ گرایی بعد از چندین جلسه قابل درمانه ؟

حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)