سلام
من ۲۴ سالمه، دخترم،دانشجوی ارشد
حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم، هیچ انگیزه ای واسه زندگی ندارم، همیشه تو دانشگاه بهترین بودم ولی الان حتی حوصله ی دانشگاه رفتن رو هم ندارم، حتی دلم میخواد انصراف بدم و همه چیز رو بذارم کنار . با وجود این که کلی برای ارشدم زحمت کشیدم، حتی رتبه ی کنکورم تک رقمی بود .

میلی به زندگی کردن ندارم، همه چیز زندگیم رو براهه،خانواده ی خوبی دارم، روابطم با مامان بابام خوبه،دوستای خوبی دارم، مشکل مالی نداریم، به شدت هم مقید و مذهبی هستم، تنها چیزی که منو سرپا نگه داشته "خدا" ست ،ولی دیگه نمی تونم.

کمکم کنید.


مرتبط:

آیا حس پوچ گرایی بعد از چندین جلسه قابل درمانه ؟

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)