سلام

خواهشا اونایی که این متن رو میخونن منو سرزنش نخوان بکنن چون به حد کافی خودم هر روز دارم خودمو سرزنش میکنم... حساب من با خداست پس خواهشا بقیه قضاوت نکنن در مورد من ...

من دختری 22 ساله هستم که سه سال با یه پسری رابطه داشتم که همکلاسیم بودن. اول که با هم آشنا شدیم قرار شد که  در حد همکلاسی و حد و حدود رو رعایت کنیم و قصدمون هم ازدواج نیست...

بعد دو ماه من حس کردم این آقا به من دارن وابسته میشن که بهشون گفتم تموم کنیم گفتن نه و اصلا و ابدا!! گذشت بعد سه ماه که یه روز بیرون بودیم ایشون به من ابراز علاقه کردن و گفتن من دوستت دارم. من زیاد جدی نگرفتم...

من گفتم که من و شما اول که قرارامونو گذاشتیم ایشونم گفتن که خب آدما حس هاشون عوض میشه و آدم قبلی نیستن... کم کم رابطمون بیشتر شد یعنی منم عاشق اون شدم و خیلی دوستش داشتم... 

خیلی رابطه خوب و پاکی داشتیم... کم کم یه چیزایی وارد رابطمون شد که نباید میشد... اول از دستمو گرفتن شروع شد بعد چند ماه که کم کم رابطه بیشتر میخواست... من قبول نمیکردم و بیشتر دعواهای اساسیمون سر این مسئله بود که گفت بهم اعتماد کن و منو به چشم بقیه پسرا نبین و تا آخرش پشتتم و هواتو دارم...

خوشبختانه کار به جاهای باریک نکشید ولی در همون حد کمم باعث شد من تا چند وقت عذاب وجدان داشته باشم... سه سال گذشت تو این سه سال منو بیشتر به خودش وابسته کرد و حرفای عاشقونه بیشتر تو گوشم خوند و منو خانوم خودش میدونست...

حتی به یکی دوستام گفته بود که هدفش مشخصه به خودمم گفته بود غیر مستقیم... سه ماه پیش سر یه مسئله دعوامون شد و برا اولین بار سه ماه خبری ازش نداشتم من دیگه طاقت نیاوردم چند بار بهش پیام دادم و منی که انقدر مغرور بودم خودمو له کردم تا برگرده...

برگشت بالاخره ولی فهمیدم خیلی سرد رفتار میکنه باهام.... ده روز بود که دوباره آشتی کرده بودیم که من پرسیدم دلیل این سردی چیه گفت که دست خودش نیست و وقتی من بهش گفتم تو که گفتی بهت اعتماد کنم و تا آخر عمر هوامو داری؟

در کمال وقاحت بهم گفت که من تو رو امید ندادم و از اولم قصدم ازدواج نبود... من وا رفتم... یعنی اون حرفا و قول و قرارا بعدش یادش نبود؟؟ یعنی آدم به کسی که نمیخواد این حرفا عاشقانه و قولا میده؟

بله منم مقصر بودم سر بعضی دعواها که داشتیم ولی بخدا هیچ وقت بدشو نخواستم اگه ناراحت میشدم یه دلیلی داشت... آخرشم دلیل سردیشو گذاشت سر اینکه من غرورشو خورد کردم...

ولی حرفا و رفتارایی که بهم زد و یادش نبود... منم خورد شدم تو این سه سال... ولی نمیدونستم جواب اعتماد میشه این... از اعتماد خانوادم سوء استفاده کردم جوابم شد این... مثه یه دستمال کاغذی باهام رفتار کرد و منو انداخت دور... خیلی شکستم خیلی... میدونم یه روز جوابشو میده تو زندگی.

میدونم جواب اینهمه نامردیو یه روز میده. ولی فقط خواستم بگم به دخترا که قدر خودتونو بدونین و نذارید کسی ازتون سوء استفاده کنه... ارزش خودتونو بدونین... به این حرفا دلتونو خوش نکنید...

پسری که عاشقتون باشه میاد خواستگاری همون اول نه اینکه ازتون سوء استفاده کنه به بهونه عشق... میدونمم خودمم مقصرم که اعتماد کردم... ولی سپردمش به خدا... الان من موندم و یه دل شکسته و خاطره هایی که برام ساخت و فکر کردن به  اون حرفایی که منو دلخوش کرد.... منو خام خودش کرد... سوء استفاده کرد... آخرشم اینطور...

به اسم عشق رابطتونو به گند نکشید... اگه میبینین یه دختر پاکه راحت خرابش نکنین... من توبه کردم پیش خدا و روزی نیست که گریه نکنم و از خدا نخوام منو ببخشه... ولی دیگه موندم چطور تو چشمای مامان و بابام نگاه کنم که راحت از اعتمادشون سوء استفاده کردم.... ولی پشت دستمو داغ کردم دیگه وارد اینطور رابطه هایی نشم ... ولی موندم اون چطور جواب پس میده؟ یعنی خدا راحت ازش میگذره؟

لطفا قضاوتم نکنین من خودم شرمنده هستم پیش خدای خودم و خانوادم فقط خواستم بگم که دخترا ارزش خودشونو بیشتر بدونن ...


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

انتقال تجربه ناموفقم در دوست دختر شدن

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)