سلام
20 سالمه و 16 سالگی ازدواج کردم قبل ازدواج با یکی دوست بودم که قصدمون ازدواج بود بخاطر همین با هم رابطه جنسی داشتیم و خونواده ی پسره هم در جریان بودن و بهم گفته بودن باید 2 سال صبر کنم بعدش بیان خواستگاری.
 منم قبول کرده بودم ولی بعدش تو راه مدرسه با همسرم آشنا شدم و بعد 5 روز دوستی اومد خواستگاریم و قبل عقد بهش گفتم که قبلا با یکی رابطه داشتم ولی چون خیلی خیلی دوستم داشت گفت اگه توبه کرده باشی مشکلی نیست و عقد کردیم
الان بعد 4 سال سر و کله ی اون پسره پیدا شده میگه یا باید طلاق بگیرم یا اینکه فیلم هایی که ازم داره رو پخش میکنه .
کمکم کنید من عاشق همسرمم پای آبروی خودم و خونوادم در میونه بگید چیکار کنم

مرتبط :

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

خواستگارم منو تهدید می کنه که بله بگم

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)