سلام

خانمی 31 ساله هستم ( البته دختر بودم ) با آقایی همسن خودم آشنا شدم، 4 سالی با هم بودیم به قصد ازدواج، از اول هم بهم گفت برای ازدواج میخوامت .

بعد از 4 ماه آشنایی بهم پیشنهاد زنا داد ،منم با خودم گفتم میخوایم ازدواج کنیم عبیب نداره و ... !

چه خواستگارانی که اومدن به خاطرش همه رو ردش کردم، خیلی بهش وابسه شده بودم ... 2 هفته ای میشه بهم گفته ما به درد هم نمیخوریم  و کات . همه چی تموم شد. هر چی بهش گفتم بیا مشکلمون رو حل کنیم گفت نه . گوشیش رو هم جواب نمیده ...

سنممم رفته بالا دیگه کسی خواستگاریم نمیاد . از طرفی هم دختر نیستم ... میخوام از دستش شکایت کنم با احساسم بازی کرد ازم سئو استفاده کرد .

کسی میدونه چطور باید ازش شکایت بکنم ؟ اگه تو دادگاه بگم با هم زنا داشتیم منم جرمی مرتکب شدم ؟ امکان داره به منم حکم شلاق بدن یا نه ؟
لطفا راهنماییم کنید


مرتبط :

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه) عوارض عاشق شدن قبل از ازدواج (۴ مطلب مشابه)