سلام

دختری *2 ساله ام چند ماهی هست ازدواج کردم . *1 سالم بود که فریب دوستامو خوردم و همینطورم با کنجکاوی ها و سادگی خودم با مردی دوست شدم . اما فقط تلفنی این اقا تو پیامهاش خیلی حرفای بدی میزد و مدام از من میخواست که به خونه اش برم .

من با اینکه هیچی از این چیزا نمیدونستم اما یک ترس غریزی مانعم میشد که حرفشو گوش کنم بنابراین پیشنهادشو رد کردم و رابطه ما بهم خورد من بخاطر این موضوع چندماه افسرده بودم که خب اونم میشه گفت بخاطر ابراز علاقه های هر چند الکی یک پسر به من بود چون اولین بار بود که یکی بهم ابراز علاقه می‌کرد .

این موضوع گذشت که باز هم من تو دام این جور دوستی ها افتادم که البته همشم خودم مقصر بودم متاسفانه به گناه هم کشیده شدم ولی انقدر نماز خوندم و توبه کردم که خدا هم فکر کنم منو بخشید ولی از اون به بعد من هر بار نماز خوندم خدا همیشه دعاهای منو برعکس جواب می‌داد که البته الان فهمیدم به نفعم بوده ولی اون موقع که خیلی خام و احمق بودم سر این موضوع با خدای خودم  قهر کردم! 

یعنی نماز نمیخوندم و مدام افکار عجیب غریب به سرم می‌زد مثل خودکشی یا خدا منو بکشه شیطان پرستی و  یا اگر میخواستم برم بیرون تیپ های عجیب غریب میزدم!!

واقعا نادون بودم و الان میفهمم که خدا چقدر مهربون و بخشنده س البته تو این مدت از وقتی که توبه کرده بودم هیچ گناهی نکردم حتی با کسی هم دیگه دوست نشدم فقط افکارش به ذهنم می‌اومد از درس و خورد و خوراکم افتادم خونه نشین شدم و دیگه اونقدرا هم بیرون نمیرفتم فقط سرم گرم برنامه های اجتماعی؛فیلم و اهنگ بود .

تا اینکه دو سال پیش فهمیدم چقدر اشتباه میکردم و عاقل تر شدم و رو به خدا اوردم و توبه کردم اشک ریختم و از خدا خواستم منو ببخشه که خدا هم اینکارو با اوردن همسرم تو زندگیم نشون داد واقعا خدا رو شاکرم که پاداش توبه هامو اینجوری داد چون همسرم مرد خوبیه من چون اهل دروغگویی نیستم بخشی از گذشته ام رو که مربوط به دوست شدن های تلفنیم بود رو بهش گفتم و اونم خودش اعتراف کرد که دوست داشته ولی مال گذشته اش بوده من مشکلی با این قضیه ندارم .

حتی اگر گناهم کرده باشه و من ندونم بازم بهش حق میدم چون همسر خودشم ادم گناهکاری بوده ولی حالا من یک ترسی به جونم افتاده که مبادا همسرم متوجه گناهان گذشته ام بشه .

می‌ترسم سر نمازم از خدا بخوام نذاره این اتفاق بیفته ولی می‌ترسم مثل گذشته خدا دعاهامو برعکس جواب بده تو رو خدا کمکم کنید من از این تردید و دودلی ها نجات پیدا کنم .

باور کنید من روزی هزار مرتبه از گناهان گذشته ام توبه می‌کنم و از صمیم قلبم پشیمونم پس شما دیگه سرزنشم نکنید.. فقط ازتون میخوام راهنماییم کنید .


مرتبط :

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)