سلام به شما

دختری 18 ساله هستم، من از وقتی 14 سال داشتم با پسری آشنا شدم که واقعا آقا هستش. شغل متوسطی داره و حتی اهل نماز روزه هم هست، اون وقت ها خیلی اصرار به دوستی داشت. و راستش من خیلی بچه بودم، اون آقا 6 سال ازم بزرگتره، از نظر ظاهر فردی معمولیه، ما مدت تقریبا دو سال هر روز با هم دیگه حرف میزدیم، اما بعد از اون سعی کردم از این کارها دور بشم. اینم بگم ما خیلی کم همدیگه رو میدیدم اونم از دور فقط .

بعد از دو سال از این آقا خواستم که چند هفته یه بار حرف بزنیم، کم کم بهشون گفتم تو ایمیل ماهی یه بار، ایشون مخالفت میکرد ولی کم کم قبول کرد، ایشون قصدشون ازدواجه، ولی راستش احتمال 90 درصد پدر من هرگز اجازه نمیده، من پدرم رو میشناسم هرگز قبول نمیکنه شرایط ایشون رو.

من بهشون گفتم که پدر من اجازه نمیده، اما ایشون اصرار داره که مشکلی نیست، از طرف دیگه خیلی پیشنهادات خوبی برای ازدواج از همین الان دارم، احساسم هم به اون آقا فقط وابستگیه، ولی نمیخوام دلش رو بشکنم. 

بارها بهش گفتم که یک رابطه بی ثمر نمیخوام، اما ایشون همه ش اصرار به ادامه داره و میگه تهش میشه، الان نمیدونم چی برای من درسته؟، من تو سن کمی به این آقا بله دادم. واقعا تو اوج جاهلیتم بودم، الان خیلی شخصیتم فرق کرده دلم راضی نیست با یه پسر دوست باشم. 

از طرف دیگه میترسم این آقا بعدا همه ش رو من حساس باشه و گیر بده، یا من امکان ازدواج های بهتری داشته باشم، از طرفی نمیخوام مدیون بشم چیکار کنم؟

لطفا الکی قضاوتم نکنین من فقط 14 سالم بود و هزاران بار سعی کردم ازش جدا بشم، اما الان خیلی بهم وابسته شده. 

خوشحال میشم منطقی کمکم کنید.


مرتبط :

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)