سلام

من با پسری همکار هستم... دو ساله ... تو این دو سال ایشون به من خیلی محبت داشتن و رفتارای متفاوتی از خودشون نشون میدادن ... که باعث علاقه من به ایشون شده شدیدا...
سه چهار  ماهی میشه که چند تا دختر جدید وارد محل کارمون شدن... و من احساس میکنم .

رفتار ایشون تغییر کرده و به من خیلی سرد شده... چند شب پیش که داشتیم با هم حرف میزدیم تو چت ( البته بحث کاملا کاری بود و هیچ وقت در مورد مسائل دیگه حرف نمیزدیم...  البته گاهی ازم میپرسه من چطور ادمی هستم. خوبم یا بد و از این حرفا.. ) ... ناگهان تو یکی از جملاتش به من گفت : ... خواهر ...

راستش برام خیلی سخت بود که ادمی که اینقدر دوسش داشتم به من بگه خواهر ... میخوام بدونم شما اقایون پیش اومده براتون که به کسی که بهش علاقه مندید بگید خواهر؟

یا نمیدونم...یعنی ممکنه اشتباها این کلمه رو تایپ کرده ... ؟

اگه واقعا تمام این مدت حسش به من مثل یه خواهر بوده... پس دلیل اون همه رفتارای محبت امیزش چی بوده ؟ چرا باعث علاقه مندیه من به خودش شده ؟ 

و اینم میدونم که میدونه من بهش علاقه مندم ... از روی رفتارام تشخیص داده ... چند بارم بهم گفته متوجه اتفاقاتی که میفته هستم. و نظر منو میخواسته که ادم خوبی هست یا بدی و ...
.
.
.
اگه دوسم نداره....چرا اینطوری رفتار میکنه . و اصلا چرا بهم گفت خواهر ... اونم بعد دو سال... چرا همون اول نگفت که من بهش دل نبندم ؟

خدایا بدون اون نمیدونم چیکار کنم ؟

لطفا یکی کمکم کنه...


مرتبط:

پسران ، شما چه نوع دختری رو مثل خواهر خودتون می دونید؟

چطوری یک دختر رو محترمانه از سر خود باز کنم ؟

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم ؟

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

چطور به یه دختر بگم که نمی خوامش؟

چطور به دختری که یک طرفه بهم علاقه داره بگم برو دنبال زندگیت؟

چطور در خواستگاری سنتی، پسر جواب نه بگه که دختر ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)