با سلام خواهشا کمک کنید

حدود یک ماهی هست با دختر خانومی آشنا شدم که خیلی دختره خوبیه و من به شدت دوسش دارم و اونم به من علاقه داره ولی قبل از آشنایی با من یک شکست عشقی خورده که خیلی داره داغونش میکنه، میخواسم ببینم من چی کار کنم که این شکستش رو فراموش کنه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید


پاسخ :

سلام

بهترین کاری که می تونید براش بکنید اینه که فعلا دور و برش آفتابی نشید . بذارید با کمک خانواده و دوستانش این دوران رو بگذرونه . شما نباید کمکی به اون بکنید .

چون الان دو حس در شما و اون وجود داره که مانع از انتخاب و شناخت درست طرف مقابل میشه ؛

حسی که شما دارید ، حس مردانگی و جوانمردی نسبت به کسی هستش که نیاز به کمک داره . شما یا عیب های اون رو نمی بینید یا این که میگید زیاد مهم نیست . الان برای شما مهم اینه که اون شکست رو فراموش کنه . فرض کنیم شما بعد از حل مشکل تونستید عاقلانه تصمیم بگیرید . آیا این تضمین وجود داره که اون هم بر احساساتش مسلط باشه و نسبت به شناخت شما به درستی اقدام کنه ؟

حسی هم که اون داره ، اینه که شما رو فرشته ی نجات خودش می دونه . پس نمی تونه معایب شما رو ببینه . شما الان از جریان عشق قبلی اون مطلع هستید و علی رغم اون شکست خواهان اون هستید . اون به دلیل ترس از این که اگه شما رو از دست بده ، ممکنه دیگه خواستگاری با ویژگی های شما نداشته باشه ،  احتمالا همه جوره با شما راه میاد . یعنی همون طوری رفتار خواهد کرد که شما می خواید و ازش انتظار دارید . پس نمی تونید شناخت درستی از شخصیت واقعی اون پیدا کنید .


بنابراین اگه خواهان اون هستید ، فعلا زمان مناسبی برای نزدیک شدن به اون نیست . باید از یه کانال دیگه وارد بشید نه به منظور کمک به اون و بعد تصاحب کردنش . 

بهش فرصت بدید که بدون کمک شما خودش رو پیدا کنه . بعد به طور رسمی ازش خواستگاری کنید . 


مرتبط با شکست عشقی:

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

چگونگی به دست آوردن دل دختری که شکست عشقی خورده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)