دوستان سلام
هدف من از نوشتن این پست انتقال تجربه ناموفقم در دوستی با جنس مخالف و هوشیار کردن کسانی است که اصرار به این دوستی ها دارند و اصطلاحا احساس می کنن در این دوستی ها حلوا خیرات می کنند و پاسخ به سوالاتی که مدتیه ذهن منو مشغول کرده و میخواستم نظر شما عزیزان رو بدونم. این سوالات رو بعد از تعریف کردن داستان دوستی ام مطرح میکنم.
دختری هستم 25 ساله .حدودا نه ماه با پسری 30 ساله دوست بودم .آشنایی ما از طریق اینترنت و برنامه های مجازی بوده. بعد از فیلتر شدن برنامه ایشون اصرار کردن که شماره بنده رو داشته باشن تا بتونیم بیشتر با هم صحبت کنیم. بعد از اینکه مدتی از طریق اس و زنگ با هم در تماس بودیم و چند باری هم ملاقات داشتیم بنده بسیار به ایشون وابسته شدم اما گویا از وابستگی من ترسید و بارها با گفتن این جمله که ما به درد هم نمیخوریم ارتباط رو قطع کردن اما نه به صورت کامل.

قطع ناگهانی این ارتباط برای من خیلی سخت بود و گاها به ایشون اس میزدم اما به سردی جواب می دادن یا جواب نمی دادن به سختی تونستم این قضیه رو هضم کنم تا این که خودشون زنگ زدن و حالم رو پرسیدن و از من خواستن که با هم در ارتباط باشیم اما خیلی خیلی کم فقط در حد احوالپرسی.

یه مدت این روال ادامه داشت اما من دوباره در آستانه وابستگی بودم و عذاب می کشیدم.تا این که خودم این ارتباطو کم کردم و با این قضیه کنار اومدم و الان هیچ ارتباطی نداریم و الان در تلاش هستم که ایشون رو فراموش کنم. در ضمن هیچ ارتباط جسمی و لمسی نداشتیم. در این نه ماه جز دل مشغولی، عذاب وجدان، گریه های گاه و بی گاه و ... چیزی نصیب من نشد.

و اما سوالات ؛
متاسفانه من در این مدت که با این آقا دوست بودم یه سری از رازهایی که توی زندگیم وجود داشت و فقط خانوادم در جریان بودند به ایشون گفتم و الان از گفتن اونها پشیمونم البته بعیده بخوان به کسی بگن ولی با افشا شدنشون هم اتفاق خاصی نمیفته می خواستم از شما دوستان که تجربه این دوستی هارو داشتید بپرسم آیا گفتن یه سری از حرفها و رازها به طرف مقابل طبیعیه؟ یعنی ممکنه برای هر کسی پیش بیاد؟ آیا حالا که چند ماه از تموم شدن دوستیمون میگذره باید نگران باشم؟ آیا طبیعیه که از گفتن اسرار زندگیم به اون آقا عذاب وجدان داشته باشم؟

و در آخر از دوستانی که تجربه دوستی ناموفق با جنس مخالف داشتن میخوام که تجربیاتشون رو بیان کنند تا درس عبرتی باشه برای بقیه .

این رو عاجزانه از شما میخوام.
با تشکر از همه شما


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)