سلام

4 ساله ازدواج کردم هر وقت درباره رابطه های گذشتم میپرسید سعی کردم یه چیزایی بگم و یه چیزایی نه، یه بار خیلی پیله شد که حس میکنم دروغ گفتی و اینا که بعد راستش رو گفتم هر چی که بود، چیز فجیعی نبود فقط دقیق نگفته بودم چند نفر قبل از اون تو زندگیم بوده و این ها ...

البته اونم گفت از خیلی چیزا دیگه از جیک و پوک هم خبر داشتیم اما اون بهم شک کرد که من دروغگو ام و 3 ماهه با این فرض که دروغگو ام با هم زندگی میکنیم دعوا داشتیم اما دوسش دارم نمیتونم ولش کنم زندگیم رو باهاش دوس دارم اما صبرمم داره تموم میشه چکار کنم دوباره شوهرم بهم اعتماد کنه ؟ 


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)